cargo-partner organiziral kompletno vlakovno kompozicijo iz Linza v Qingdao
20.10.2020 Logistično podjetje cargo-partner je za mednarodnega proizvajalca vlaken organiziralo kompletno vlakovno kompozicijo ...
Kljub prizadevanjem za povečanje deleža železniškega tovornega prometa je delež cestnega tovornega prometa v Nemčiji dosegel rekordno raven. Delež cestnega prevoza blaga se je povečal na 72,6 odstotka, kar je približno 1,5 odstotka več kot doslej, medtem ko se je delež železniškega prometa zmanjšal z 18,6 na 18 odstotkov.
To je v nasprotju s ciljem, da bi do leta 2030 dosegli vsaj 25-odstotni delež železniškega tovornega prometa. Nemčiji v tem segmentu ne gre dobro, saj baltske države (Latvija 70 %, Litva 67 % in Estonija 42 %) dosegajo največji delež železniškega tovornega prometa v EU, več kot 25-odstotni delež pa imajo tudi Avstrija, Švica, Švedska in Finska, Slovenija, Slovaška in Romunija.