Četrt stoletja upravičuje zaupanje voznikov

Ko so leta 1993 predstavili Volvo FH, ki je bil takrat tehnično najnaprednejše tovorno vozilo z revolucionarno kabino. Četrt stoletja pozneje pa Volvo FH ostaja prvak v inovativnosti, predvsem na področjih, ki neposredno koristijo voznikom kot sta varnost in skrb za voznika. Če dodamo še revolucionarne rešitve na področju skrbi za okolje in produktivnost vidimo, da je Volvo FH spremenil svet prevozov s tovornimi vozili.

Četrt stoletja upravičuje zaupanje voznikov

Prva različica Volva FH je temeljila na novi šasiji, katere dinamična zasnova je olajšala različne transportne aplikacije, vključno z aerodinamiko, ki pripomore k zmanjšani porabi goriva, prelomnim pogonom in motorno zavoro Volvo Engine Brake.

Vendar je bila nova kabina, tista, ki je resnično pokazala, da je Volvo FH nekaj posebnega. Pri Volvo Trucks so se kmalu odločili, da je voznik najpomembnejši člen in več kot 1500 voznikov se je udeležilo obsežnih testiranj. Končni rezultat - varnejša in udobnejša kabina za popolnoma novo vožnjo, počitek in spanje.

Med letoma 1993 in 2008 so imeli za FH na voljo nič manj kot tri različice kabin. V letu 2012 je bil predstavljen popolnoma nov Volvo FH, s povsem novo kabino in z integriranim klimatskim sistemom I-park Cool. Funkcije, kot je Volvo Dynamic Steering (2013), so privedle do lažje, varnejše, stabilnejše in natančnejše vožnje ter zmanjšale število nastalih poškodb.

Od prvega dne je Volvo FH sinonim za varnost. Ne nazadnje v pasivni varnosti, kjer je kot prva tovorna blagovna znamka Volvo Truck ponudili zračno blazino (1995) in leta 1996 uvedli tudi sistem za zaščito pred naletom (FUPS - Front Underrun Protection System). Deset let, preden je to postalo standard. Ta napredek se nadaljuje še danes in tovornjak je sedaj opremljen tudi z najnovejšimi aktivnimi varnostnimi sistemi.

Med razvojem so na tovornjaku opravili na tisoče simuliranih preizkusov trka in približno sto resničnih preizkusov trka.

Volvo FH je dvignil učinkovitost in produktivnost težkih tovornih vozil na novo raven. Med številnimi novostmi se posebej omenja revolucionarni menjalnik I-Shift (2001). Danes je merilo uspešnosti v industriji in se je razvilo v skladu z različnimi zahtevami in potrebami. I-Shift Dual Clutch je še posebej koristen za regionalne in dolge prevoze na hribovitih in zakrivljenih poteh. Vse spremembe orodja so natančno časovno omejene brez izgube moči ali navora, kar izboljša udobje voznika in omogoča višjo povprečno hitrost. Za gradbene in težke transporte je I-Shift z goseničnimi zobniki idealen. Omogoča, da se tovornjak zaustavi z bremenom do 325 ton in vozi tako počasi 0,5 km na uro, kar omogoča natančne manevre pri težkem terenu, ki jih je lažje izvesti.

Okoljska oskrba je ena od temeljnih vrednot Volvo Trucks, letno pa je Volvo FH zmanjšal emisije in porabo goriva. Velik napredek je prišel leta 2017 z uvedbo Volvo FH LNG. Tovornjak s pogonom na plin zagotavlja enako učinkovitost kot drugi tovornjaki Volvo FH, lahko pa deluje tudi na bioplin, ki zmanjša emisije CO2 do 100 odstotkov ali zemeljski plin, ki zmanjša emisije CO2 za 20 odstotkov v primerjavi z dizelskim gorivom.

Volvo FH je edini model, ki je trikrat dobil laskavi naziv tovornjak leta - 1994, 2000 in 2014 - in prodanih je skoraj milijon enot modela.

Fotogalerija