Najstarejši voznik tovornjaka na svetu
20.11.2024 Najstarejši voznik tovornjaka na svetu se tudi po 90. rojstnem dnevu ne namerava upokojiti.
Ne morete imeti najljubšega otroka, lahko pa imate najljubši avtobus. Še posebej, če vas greje med intenzivnimi treningi in tekmami na snegu. Tako kot avtobus Scania, ki ga uporabljajo tekači na smučeh švedske nacionalne reprezentance Ski Team Sweden.
Scania je dolgoletni sponzor tekaške ekipe Ski Team Sweden. Najnovejša pridobitev v vozilu je lasten avtobus reprezentance iz leta 2019, zelo cenjena pridobitev za športnike. Gre za 14-sedežno vozilo z najnaprednejšo ergonomsko in energetsko učinkovito tehnologijo, ki omogoča smučarjem, da se spočijejo in ogrejejo, medtem ko se pripravljajo na naslednjo tekmo ali trening. Lahko se zapelje naravnost v tekmovalne arene, kar močno olajša vsakodnevne naloge ekipe.
Sodelovanje, ki se je začelo s takoj prepoznavno prikolico za voskanje smuči, ki je leta 2008 izboljšala zahtevne delovne pogoje za voskarje, je preraslo v tesno partnerstvo med Scanio in smučarji.
Švedska reprezentanca v teku na smučeh je na tekmah od novembra do marca, na turneji po nordijskih državah in Evropi. Ker je prevoženih veliko kilometrov po zavitih cestah, so Scaniini inženirji zagotovili, da avtobus izpolnjuje potrebe ekipe po varnem, udobnem in trajnostnem potovanju med različnimi mednarodnimi prizorišči, ki gostijo serijo svetovnega pokala v teku na smučeh. Avtobus je narejen po meri, da ustreza zahtevam smučarske ekipe, in pošteno je reči, da ga uporabljajo iz povsem drugačnih razlogov kot drugi Scaniini kupci.
Scania je imela pri razvoju avtobusa v mislih varnost in vpliv na podnebje, več potniškega prostora pa spodbuja skupinski duh, saj lahko športniki in ostali člani ekipe potujejo skupaj z enim vozilom. Voznike pri Scanii izobražujejo o varni in varčni vožnji, poleg tega so spretni možje, ki med sezono poskrbijo, da vse poteka gladko, z nalogami, kot so priprava malic, organiziranje radijskih zvez in preizkušanje smuči. »Avtobus je kljub velikosti enostaven za upravljanje,« pravi voznik Roland Enberg. Avtobus izpolnjuje potrebe športnikov in je del njihovega uspeha. Prepoznaven je na zimskih cestah in spremlja švedsko smučarsko ekipo v teku na smučeh v snežni sezoni.
Sprejme od 12 do 14 oseb. Vendar pa sta najbolj priljubljena dva sedeža čisto zadaj in nekateri smučarji pridejo celo zgodaj, da si zagotovijo, da imajo na voljo prav te sedeže. Ima sončne celice, ki proizvedejo 1.000 kWh na leto, ki se uporabljajo za napajanje LED razsvetljave in drugih naprav.
Opremljen je z infrardečim ogrevalnim sistemom, ki zmanjša potrebo po energiji za 60 odstotkov v primerjavi s tradicionalnimi konvekcijskimi grelci. Infrardeči grelniki grejejo potnike, hkrati pa segrejejo tkanine za dodatno udobje v prostorih za zdravljenje in masaže. Vgrajeni so tudi feni za sušenje mokrih oblačil, kar je stalnica tekmovanj na snegu. V avtobusu je še prostor za masaže, manjša kuhinja in shranjevalne omarice za osebo opremo športnikov ter članov ekipe.