Električni Mercedes za linijski promet
22.11.2024 Daimler Buses je predstavil svoj prvi linijski avtobus na baterijski pogon eIntouro. S tem proizvajalec elektrificira...
MAN eTruck, prvi MAN-ov električni tovornjak je uspešen že v predprodaji. Glede na novico, ki jo je objavil bavarski proizvajalec, je bilo za MAN eTGX in MAN eTGS prejetih že 700 naročil, pri čemer je bila omejena serija 'Limited Edition' modelnega leta 2024 že skoraj razprodana.
Dejansko je večina zgoraj omenjenih naročil za velikoserijsko proizvodnjo, ki se bo v tovarni MAN v Münchnu začela leta 2025. Za nova MAN eTGX in MAN eTGS je značilna visoka stopnja variabilnosti konfiguracije baterije z izbiro tri do šest paketov baterij. To pomeni, da je mogoče izbrati optimalno konfiguracijo vozila v smislu dosega, nosilnosti in časa polnjenja za vsak način uporabe.
Poleg tega eTGX in eTGS s šestimi baterijskimi paketi, od katerih sta dva nameščena pod kabino in do štirje ob šasiji vozila, ponujata do 480 kWh uporabne kapacitete baterije za dnevne dosege do 800 kilometrov. Poleg standarda CCS z močjo do 375 kW, bo MAN ponujal še močnejši megavatni standard polnjenja (MCS) za hitro vmesno polnjenje med odmori med vožnjo.
Kot del skupine TRATON GROUP je MAN skupaj s skupinama Volvo in Daimler Truck že vključen v skupno podjetje Milence, katerega cilj je vzpostaviti vsaj 1.700 visoko zmogljivih in megavatnih polnilnih mest za gospodarska vozila po vsej Evropi. Vendar pa potrebujemo vsaj 50.000 polnilnih mest v Evropi do leta 2030, da lahko izvedemo dosleden prehod. Vsi akterji iz politike in energetskega sektorja so zato zdaj pozvani k sodelovanju, da bi dosegli ta pomemben prispevek k podnebnim ciljem.