Razvoj v več smereh
27.09.2024 Pred prihajajočim sejmom gospodarskih vozil IAA v Hannovru so pri Ivecu pripravili pregled nekaterih novosti, ki jih ...
Z zaključkom testiranja in potrditvijo uporabe prikolic Longliner, so pri Krone le še potrdili to, kar so napovedovali ob predstavitvi.
»Odločitev za podaljšanje prikolic je bila potrebna in logična,« je dejal Helmut Fliegl. »Rezultati testiranja so potrdili naše argumente. Prikolice so bile izredno pozitivno ocenjene s strani testnih uporabnikov.« Izredno popularna Longliner prikolice je model X-tra Long. Ta spada v kategorijo podaljšanih prikolic s skupno dolžino do 17,8 metra. Od običajnih prikolic je daljša za 1,3 metra. Notranja uporabna dolžina meri 14,9 metra. Masa prazne triosne prikolice se začne pri 6.000 kilogramih, skupna dovoljena obremenitev pa znaša do 29 ton. Omenjena prikolica je na voljo kot RoadRunner in MegaRunner, opremiti pa jo je moč z vsemi običajnimi pritrditvenimi sistemi in ostalimi opcijami kot so Eco Lift dvižna streha, Fliegl Quick Lock, Fliegl Free Load, Heavy Blocker zaščita okvirja, Vario Wall itd. Tehnično osnovo modela X-tra Long predstavlja prikolica EBS (TEBS) najnovejše generacije, v kombinaciji z nadzorovanim zračnim vzmetenjem ECAS (Electronically Controlled Air Suspension) in AAC Premium (Automatic Axleload Control). Sistem prepoznavanja ovinkov AAC Premium deluje do hitrosti 30 km/h in prilagaja tlak v zadnji osi prikolice in jo s tem razbremenjuje. S tem se težišče premakne bolj naprej, izboljša pa se manevriranje in zmanjša obraba pnevmatik.