Vozili smo novega Multivana

Znamka Volkswagen Gospodarska vozila je v okviru svetovne premiere predstavila povsem na novo zasnovano generacijo prodajne uspešnice. Novi Bulli prvič temelji na modularni prečni platformi (MQB) v tehničnem pogledu pa občutno izpopolnjen. Odslej je kot novost v ponudbi pogonov na voljo tudi priključni hibrid, ki pri izključno električnem pogonu omogoča brezemisijsko vožnjo.

volkswagen-multivan-7a

Za model­sko serijo je poleg tega na voljo nova razvojna stopnja najsodobnejših asistenčnih, upravljalnih in infotainment sistemov. Največji pa je napredek na področju varnosti v primeru trčenja. Oblikovna zasnova Bullija je bila še dodatno izpopolnjena: to je edini kombi, ki ga proizvajajo že več kot 70 let in generacijo za generacijo prilagajajo njegov videz, a ob tem ohranjajo njego­ve ključne prvine. Zato je tudi novi Multivan takoj mogoče prepoznati kot naslednika legendarnega T1. 


Volkswagen Gospodarska vozila je s svetovno premiero sedme generacije Bullija naznanil začetek novega obdobja, ki ga bosta zaznamovala večplastna elektrifikacija pogonov in začetek avtomatizirane vožnje. Bullijeva modelska paleta bo v prihodnje razdeljena na tri stebre, ki jih bo poleg serij Multivan in Transporter 6.1 predstavljala tudi serijska izvedba modela ID.BUZZ, ki bo na trg prišla leta 2022. Vsak od teh stebrov je še kako pomemben: T6.1 kot Trans­porter in Caravelle ostaja specialist za komercialno uporabo, kot California pa bo tudi v prihodnje veljal za ikono med avtodomi. 


100-odstotno električna modela – trendovski enoprostorec ID.BUZZ in urbani transporter ID. BUZZ Cargo – bosta v prihodnosti navdušila nove segmente kupcev, novi Multivan pa bo od letošnjega leta dalje prevzel vlogo izrazito vsestransko uporabnega avtomobila. Multivan eHybrid kot priključni hibrid občasno omogoča brezemisijsko vožnjo, ob tem pa je s svojim suverenim dosegom zlahka kos tudi daljšim relacijam. Prostornina prtljažnega prostora znaša do 4.053 litrov, kar zadostuje za vsako selitev, na voljo pa je tudi dovolj prostora za vsakovrstno športno opremo, manjšo od jadralnega letala in jadrnice. A tudi teh ni treba pustiti doma, saj največja priklopna obremenitev novega Multivana znaša do 2.000 kg. Nova generacija Multivana bo sicer na trg zapeljala v drugi polovici letošnjega leta.

Fotogalerija