Varčnejši z gorivom, večja nosilnost

Motor DTI 13 je odslej opremljen s sistemom za vbrizgavanje Common Rail. Poraba goriva je zahvaljujoč boljšemu izgorevanju občutno manjša.

Varčnejši z gorivom, večja nosilnost

13-litrski motor nudi večjo moč (440, 480 in 520 KM), kar omogoča prevoz zelo težkih tovorov oziroma delo na zahtevnejših, zavitih podeželskih cestah.

Manjša teža za večjo nosilnost

Renault Trucks T 2016 je opremljen z lažjimi sklopi in sestavnimi deli, tako da je teža vozila do 114 kg manjša:

-          Lažja šasija

-          Aluminijasto sedlo (opcijsko)

-          Strešni spojler brez kovinskega ogrodja(opcijsko)

 

-          Lažja motorja DTI 11 in DTI 13

-          Lažje pnevmatsko vzmetenje zadaj

-          Lažja pogonska os

Zmanjšanje porabe goriva

Renault Trucks T modelsko leto 2016, je opremljen z novo aerodinamično opremo in z novimi tehnologijami za manjšo porabo goriva:

-          aerodinamični podaljški odbijača (opcijsko)

-          novi fiksni strešni spojler za manjši zračni upor (opcijsko)

-          dve novi razmerji gnane osi: 2,31 in 2,47

-          sprednji blatniki opremljeni z zavesicami proti brizganju, prilagojenimi tipu šasije in velikosti koles

Optivision kombinira cestno topografijo in s pomočjo senzorja v spomin shranjene poti. Na tej osnovi nudi strategijo menjavanja prestav, ki je učinkovitejša in varčnejša z gorivom.