Električni Mercedes za linijski promet
22.11.2024 Daimler Buses je predstavil svoj prvi linijski avtobus na baterijski pogon eIntouro. S tem proizvajalec elektrificira...
Stuttgart je eno izmed nemških mest, ki si želi v letošnjem letu uvesti omejitveno okoljsko cono za dizelska vozila. To leto bodo vsa dizelska vozila s standardom nižjim od EURO 5 izločena iz prometa.
Od leta 2019 bi bilo mogoče izključiti tudi vozila s standardom EURO 5. Od leta 2022 so načrtovane tudi nadaljnje omejitve. Natančen obseg modre okoljske cone, ki je razdeljena na 22 posameznih območij, si lahko ogledate v mobilni aplikaciji Green-Zones (verzija 9. maj 2017) in na spletni strani BlauePlakette.de
Modra okoljska cona v Hamburgu je manj razdrobljena, vendar so njena pravila enako zapletena. Razdeljena je na dva dela, vendar imajo različne pravice dostopa za obe področji. V območju Stresemannstraße, prepoved vožnje vpliva na samo dizelske tovornjake z motorji standarda EURO 0 do EURO 5. Osebna vozila (dizel / bencin) še vedno lahko vstopijo v cono brez kakršnih koli omejitev. V območju Max-Brauer-Allee pa velja prepoved za vsa dizelsko gnana vozila.
V vsakem primeru je potrebno vožnjo dizelskim vozilom prepovedati postopoma. Zaradi tega je Zvezna agencija za okolje (Federal Environment Agency) napovedala morebitno uvedbo dveh modrih nalepk: svetlo modra za dizelska vozila s standardom EURO 5 in temno modra za najnovejša dizelska vozila z EURO 6d-Temp in 6d razreda. V vsakem primeru mora obstajati jasno razlikovanje med dvema nalepkama: ne samo barva, ampak tudi številka emisijskega razreda.
Medtem ko druga mesta tudi razmišljajo o uvedbi modrih okoljskih con. Berlin načrtuje uvedbo okoljskih con, takoj ko bo zvezna vlada dosegla dogovor. Osnabrück se je v nedavno objavljenem načrtu za čisti zrak odločil za modra okoljska območja za boj proti emisijam dušikovega oksida. Vse nove razpoložljive okoljske cone lahko poiščete na spletni strani BlauePlakette.de ali v mobilni aplikaciji Green - Zone