Razvoj v več smereh
27.09.2024 Pred prihajajočim sejmom gospodarskih vozil IAA v Hannovru so pri Ivecu pripravili pregled nekaterih novosti, ki jih ...
Novo PIEK certificirano dno podjetja Schmitz Cargobull bo stranke prepričal med drugim tudi z veliko odpornostjo na obrabo, tihostjo, večjo odpornostjo proti drsenju in odličnim ter varnim načinom pritrjevanja tovora.
Pohodno dno, katerega so poimenovali MF6, je vzdolžno dno s prečnimi zarezami, ki zagotavljajo dober oprijem. Ker je glasnost pri nakladanju in razkladanju precej nižja od PIEK predpisanih 60 dB, je dno posebej primerno za uporabo na območjih, kjer se zahteva nizka stopnja hrupa.
Multifunkcijsko dno ima tudi TUV certifikat za ustrezen drsni koeficient za prevoz lesenih palet in jeklenih zabojnikov. Za varno pritrditev tovora je v tleh nameščenih šest profilov za pritrjevanje tovora. Prav tako je od aprila dalje na voljo tudi večnamenska pritrdilna palica (MFS), ki se opre v tla in strop. MFS omogoča nove in raznovrstne načine pritrjevanja raznovrstnega blaga.
Odvisno od potrebe je mogoče MFS palice uporabiti na različnih koncih prikolice. Pritrdilne luknje na dnu prikolice se nahajajo vzdolž celotne prikolice, omogočajo pa odličen oprijem. Prav tako je enostavno tudi upravljanje in sicer z vzvodnim mehanizmom, ki obenem tudi zmanjšuje možnost nastanka poškodb. Pohodni profili so izdelani iz aluminija, medtem, ko so povezovalni elementi izdelani iz nerjavnega ali pocinkanega jekla.