Električni Mercedes za linijski promet
22.11.2024 Daimler Buses je predstavil svoj prvi linijski avtobus na baterijski pogon eIntouro. S tem proizvajalec elektrificira...
Po daljšem obdobju so se pri podjetju Ohara Corporation odločili, da posodobijo ponudbo vozil za urejanje smučišč. In zahteve, ki so jih imeli pri izbiri motorjev so bile: majhne emisije škodljivih emisij, tiho delovanje motorja in veliko navora, ki ga stroji za urejanje smučišč potrebujejo.
Na Japonskem je s snegom potrebno ravnati previdneje, saj so smučišča na nižjih nadmorskih višinah v primerjavi z evropskimi ali ameriškimi smučišči. Zaradi tega je sneg bolj vlažen in sipek, prav tako pa so tudi okoljske zahteve strožje.
»Novi japonski predpisi o količini škodljivih snovi so postavili še višje zahteve. Preverili smo več dobaviteljev motorjev in ugotovili, da motorji Scania odgovarjajo našim zahtevam, poleg tega pa vemo, da njihovi motorji dobro delujejo v zimskih razmerah,« je dejal Minoru Baba, pomočnik vodje dizajna vozil v podjetju Ohara.
Podjetje Ohara je motorje Scania uporabljalo že v preteklosti in jih preizkušalo na raziskovalnih vozilih na Arktiki. Na koncu so se Japonci odločili za model Rizin, ki uporablja 9,3-litrske motorje Scania s 350 KM in 1.800 Nm navora.