Izšla je novembrska številka revije
21.11.2024 Nova številka revije Transport & Logistika je že na voljo na bencinskih servisih in vseh bolje založenih prodajnih me...
Govor je o 13-litrskem motorju moči 410 KM in z 2.150 Nm navora, kar so enake specifikacije kot pri dizelski različici. Motorje je namenjen prevozom na dolge razdalje, kot gorivo pa uporablja bioetanol. Uporablja kompresijski vžig, podoben običajnim dizelskim motorjem, kar zmanjšuje potrebo po strojnih spremembah.
Večje spremembe na motorju so povezane s sistemom za vbrizgavanje goriva in cilindroma za povečanje kompresije. Etanol je najbolj dostopno obnovljivo gorivo na svetu in ga je mogoče enostavno proizvesti na lokalni ravni v številnih državah. Scanijin bioetanolni motorji delujejo na ED95, razred etanola, ki je čisti etanol in vključuje pet odstotkov maziva in aditiva za izboljšanje vžiga. Ta dodatek omogoča, da motor deluje v skladu z dizelskim principom vžiga. Poleg tega, da pomaga zmanjšati emisije CO2 za do 90 odstotkov, motor na bioetanol pa ima tudi nižje emisije NOx in trdnih delcev.