Električni Mercedes za linijski promet
22.11.2024 Daimler Buses je predstavil svoj prvi linijski avtobus na baterijski pogon eIntouro. S tem proizvajalec elektrificira...
Z uvedbo novega portala Volvo Connect, so pri Volvu svojim strankam ponudili enoten vmesnik za digitalne storitve.
Lastniki tovornjakov in prevozniki že uporabljajo telematiko in digitalne storitve za izboljšanje produktivnosti svojih podjetij, z uporabo različnih sistemov in vmesnikov. Z lansiranjem Volvo Connect se bo celoten komplet storitev združil v en uporabniški portal. Volvo Connect so uvedli septembra 2018 in bo v prihodnjih letih redno posodobljen in razširjen. Portal bo zajemal novo posodobljena različico sistema vodenja flote Dynafleet. Podatke o stanju vozila, storitev za sledenje ključnih komponent v vozilu in prepoznavanje morebitnih napak bodisi za takojšnjo popravilo, bodisi za naslednji servis. Zgodovino servisiranja z vsemi podrobnostmi o tem, kaj je bilo storjeno na vsakem vozilu v Volvo delavnici. Zraven pa pride še nov sistem Data Access, ki bo omogočal shranjevanje podatkov o vozilu, ne glede na znamko in model ter integracijo z obstoječimi sistemi, ki jih stranke že uporabljajo.