Izšla je novembrska številka revije
21.11.2024 Nova številka revije Transport & Logistika je že na voljo na bencinskih servisih in vseh bolje založenih prodajnih me...
Ekipa De Rooy je s tovornjaki s pomočjo Goodyearovih pnevmatik na Dakarju 2017, ki je nedvomno najzahtevnejša preizkušnja za pnevmatike na svetu, osvojila tretje in četrto mesto.
Ekipa De Rooy je na Reliju Dakar 2017 v kategoriji tovornjakov uspešno premagovala izredno težke razmere in bila v več etapah dirke v vodstvu, vendar se je morala na koncu sprijazniti s tretjim in četrtim mestom. S tovornjakoma Iveco Powerstar 4X4, opremljenima s terenskimi Goodyear tovornimi pnevmatikami ORD, sta Nizozemec Gerard De Rooy v tovornjaku št. 500 in Argentinec Federico Villagra v tovornjaku št. 502 po zahtevnem terenu prevozila 8.500 kilometrov in prišla na cilj tik za ruskima tovornjakoma Kamaz. Preostala dva tovornjaka ekipe De Rooy sta med 50 prijavljenimi dirko zaključila na 16. in 17. mestu. "Naš letošnji cilj je bil vsaj, da pridemo na stopničke, kar nam je tudi uspelo. Imeli smo en slab dan in dejansko ne moremo nikogar kriviti za to. Tudi s tretjim mestom lahko živim," je izjavil Gerard De Rooy.
Na Dakarju 2017 sta ekipa De Rooy in Goodyear nadaljevala dolgotrajno in uspešno sodelovanje. Ekipa je za svoje dirkalne tovornjake izbrala terenske tovorne pnevmatike Goodyear 375/90R22.5 ORD, za servisne tovornjake pa pnevmatike Goodyear Omnitrac MSD II za kombinirano uporabo. Udeleženci so bili letos izpostavljeni strašnim pogojem; od odplavljenih cest do globokega blata, zato so pnevmatike ponovno odigrale ključno vlogo. Ekipi so bili na voljo tudi Goodyearovi inženirji, ki so se v ozadju na vso moč trudili, da bi tovornjakom za to nedvomno najzahtevnejšo preizkušnjo za pnevmatike na svetu zagotovili najboljši možen oprijem.
Ekipa De Rooy, ki so jo sestavljali voznik Gerard De Rooy, njegov sovoznik Moises Torrallardona in mehanik Darek Rodewald, so se na reliju dvanajst dni spopadali z 49 tovornjaki. Odpravili so se 2. januarja v Asuncionu v Paragvaju, kjer so večinoma vozili izven utrjenih cest. Pot so nadaljevali skozi Bolivijo in navzdol do Buenos Ariesa v Argentini, kjer se je 14. januarja dirka tudi končala. Enajst etap Dakarja je pokrivalo okrog 8.500 kilometrov, ki so vključevali blatne klančine, puščave, visoka gorovja in kamnit teren. Relija se je skupaj udeležilo 300 motornih koles, štirikolesnikov, avtomobilov, manjših dostavnih vozil in tovornjakov, od katerih jih je 222 prišlo do cilja.