Odgovor na vse zahteve

S prihodom nove generacije Volkswagnovega transporterja je nova krila prejel tudi multivan. Kot vedno ima odgovor na vsako zahtevo, s katero se srečate v vsakodnevnem življenju. Odlike: izjemna prostornost, prilagodljivost, zmogljivost, luksuz …

vw

Vozeč multivana pridete do dveh zanimivih zaključkov. Prvi je ta, da je vozniku ponujeno prav vse, kar potrebuje, in da je upravljanje tega vozila izjemno prijetna naloga. Drugi zaključek pa je, da se je v tem vozilu še prijetneje sedeti zadaj in se prepustiti udobju in razkošju, ki ga ponuja.

Voznik ima na razpolago udoben, ogrevan, v alkantaro odet in bogato nastavljiv sedež, kakor je tudi volanski obroč, ročico menjalnika povsem ob desni nogi, odličen pregled na cestiščem in nad okolico vozila, zelo pregledno armaturo in ploščo z merilniki, triconsko klimatsko napravo, odličen avdiosistem …

Potniki v drugi in tretji vrsti pa so deležni prostornosti, udobja, lepote interjerja, možnosti regulacije temperature, usmerjevalcev prezračevanja, sedeža v drugi vrsti, ki se lahko obrneta za 180 stopinj, višina od tal do stropa skoraj 1,4 metra in skupen prostor, velik 4,3 m2, ki si ga sicer delijo še s prtljažnim prostorom. Tako druga kot tretja sedežna vrsta je postavljena na posebne tirnice, ki omogočajo preprosto premikanje sedežev po celotni kabini, s čimer si tudi preprosto povečujemo potniški ali prtljažni prostor, odvisno od potreb. To pomeni, da lahko prepeljemo zajeten kup prtljage ali tovora, lahko pa se notranjost spremeni v prijeten ambient iz lokala, ko je druga sedežna vrsta obrnjena nazaj, z njeno odstranitvijo pa se zadaj ustvari prostor, skoraj kot v kakšni garsonjeri. Vrednost tega prostora dvigata obojestranska bočna drsna vrata, ki močno olajšata pristop potnikom tudi v tretjo sedežno vrsto. Širok prostor med prvo in drugo sedežno vrsto omogoča lahkoten prehod po vozilu, lahko pa tam prevažamo tudi daljše predmete, kot so recimo smuči, kar ne bo niti malo motilo potnikov v vozilu.
Samo udobje potnikov zadaj pa je pogojeno z nastavitvijo podvozja, ki ga regulira voznik. Comfort, normal ali sport so možne nastavitve, ki nastavljajo trdoto blažilnikov in s tem vplivajo na vozne lastnosti in seveda na udobje.

Multivan je na vseh kolesih opremljen s kolutnimi zavorami, kar ni nič novega, lahko pa pohvalimo izredno natančno doziranje zavorne moči. Med vožnjo je vozilo zelo ubogljivo, če seveda ne pretiravate, ne zahteva veliko časa za privajanje, morda je potrebno biti le bolj pazljiv pri vzvratni vožnji, predvsem zaradi dolžine in višine vozila, a tudi tu vam z zvočnimi signali pomagajo parkirni senzorji.
Volkswagen multivan je resen avtomobil, ki se izkaže v vseh pogojih vožnje in v vsakem pogledu zadovolji lastnika, pa če ga ta uporablja za službene namene ali pa, če je na voljo veččlanski družini Odličen je na dolgih potovanjih in še vedno dovolj spreten tudi v mestni gneči.

Generation six

Multivan na testu je bil iz serije generation six, s čimer je Volkswagen obeležil 65 let obstoja Transporterja. To je posebej opremljena in omejena serija, ki je zaradi svoje dvobarvne karoserije opazna že na daleč, seveda pa ne gre brez LED luči, kromiranih dekorativnih elementov, dodatno zatemnjenih stekel, triconske klimatske naprave, bogate opreme in velikih 18-palčnih platišč iz lahke kovine, ki imitirajo platišča iz šestdesetih let.V šesti generaciji je multivan opremljen z dvolitrskim TDI motorjem, ki izpolnjuje stroge ekološke norme Euro 6 in je serijsko opremljena s paketom BlueMotion Technology, ki zajema sistem start-stop, regeneracijo zavorne energije in pnevmatike z znižanim kotalnim uporom. Motor razvija 110 kW moči, kar je povsem zadosti tudi za hitrejša potovanja po avtocesti. Na koncu se zadovolji z dobrimi sedmimi litri porabljenega dizelskega goriva, kar je za skoraj 2,2-toni težko premikajočo se škatlo več kot odličen rezultat, ki se lahko primerja tudi z nekaj sto kilogramov lažjimi osebnimi avtomobili. Še posebej se izkaže med konstantnim križarjenjem po avtocesti, kjer potovalni računalnik pri hitrosti 130 km/h kaže trenutno porabo 6,5 litra in kljub temu da je na »krovu« šest oseb.