Izšla je novembrska številka revije
21.11.2024 Nova številka revije Transport & Logistika je že na voljo na bencinskih servisih in vseh bolje založenih prodajnih me...
Zahvaljujoč FlixBusu - prvemu avtobusnemu prevozniku, ki je v svetu dostopen prek virtualnega Google Asistenta, lahko od sedaj z umetno inteligenco kupujemo tudi avtobusne vozovnice. Potniki lahko z glasovnim ukazom najdejo informacije o FlixBus zelenih linijah in kupijo vozovnico.
S postavljanjem enostavnih vprašanj Google Asistentu, lahko uporabniki FlixBusa hitro in enostavno dostopajo do informacij o možnih povezavah, voznem redu in informacijah o trenutni ceni vozovnic. Z izbiro želenega potovanja se lahko vozovnica kupi z glasovnim ukazom, trenutno v angleškem, francoskem in nemškem jeziku. Od marca 2017 je FlixBusova mednarodna mreža linij, z več kot 250.000 dnevnih povezav, integrirana v Google zemljevide, med tem ko je Google Asistent še en korak v razvoju in izboljšavi storitev.
FlixBus in Google Asistent omogočata lažja in enostavnejša potovanja
Digitalne rešitve usmerjene prvenstveno na potnike so temelj poslovnega modela FlixBusa in to od samega začetka podjetja, ki je nedavno obeležil 5. obletnico uspešnega poslovanja. Poleg partnerstva z vodilnimi podjetji na področju tehnologije, kot je Google, FlixMobility znotraj podjetja zaposluje 200 razvojnih programerjev, ki stremijo k stalnem izboljšanju FlixBus proizvoda in storitev, kot so FlixBus brezplačna aplikacija in možnosti sledenja poti avtobusa v realnem času (Where’s My Bus).
"Uporabnikom FlixBusa želimo zagotoviti najboljšo potovalno izkušnjo s pomočjo inovativnih in digitalnih rešitev. Z integriranjem FlixBus storitev v sistem virtualnega osebnega asistenta, Google Asistenta, lahko naši uporabniki rezervirajo FlixBus potovanje najhitreje in najugodnejše prek glasovnih ukazov ali prejemajo pravočasne informacije med potovanjem v naših zelenih avtobusih." - Daniel Krauss, soustanovitelj in CIO podjetja FlixMobility GmbH.
"Ko podjetje prepozna to vrsto marketinga se bo najverjetneje izpopolnil na tem področju." - Malte Will, odgovoren za partnerstvo storitve Google Asistenta. "Veseli nas sodelovanje s FlixBusom, ki je hitro prepoznal potencial, s katerim lahko skupaj oblikujemo bodočnost digitalnega asistenta".
Poleg koristnih odgovorov na pogosto postavljena vprašanja (FAQ) je vključenih tudi več kot 800 enostavnih FlixBus primerov glasovnih vzorcev v treh jezikih, vsak prilagojen specifičnim FlixBus kriterijem. Integracija podpira multimodalno uporabo, to so glas, besedilo ali enostaven klik, odvisno od tega katero napravo uporablja uporabnik za komunikacijo z Google Asistentom. Integracija omogoča dostop do 250.000 dnevnih FlixBus povezav na več kot 1700 destinacij v 27 držav, ki so uporabniku dostopne kadarkoli, kar od doma.
FlixBus integracija je trenutno dostopna prek Google Asistenta na pametnih telefonih z operacijskim sistemom Android. Za uporabnike, ki še ne uporabljajo Google Asistenta, lahko prenesejo aplikacijo na povezavah iOS in Android.