Električni Mercedes za linijski promet
22.11.2024 Daimler Buses je predstavil svoj prvi linijski avtobus na baterijski pogon eIntouro. S tem proizvajalec elektrificira...
Od septembra dalje je za vsa transportna vozila na novo registrirana v EU obvezno doseganje norme Euro 6. S serijo Eco-Blue so pri Fordu predstavili popolnoma novo serijo dizelskih motorjev, ki bodo svojo premiero doživeli v modelih transit in transit custom.
Nova motorna generacija z dvema litroma delovne prostornine in štiri valji postavlja nova merila med dizelskimi motorji. S 84 mm premera vrtine in 90 mm hoda motor obljublja optimalno kombinacijo navora, lahkotnosti vrtenja in mirnega delovanja. Motor bo na voljo v vseh različicah transportnih vozil. Maksimalni navor znaša 360 Nm.
Pri Fordu obljubljajo z omenjenim motorjem manj vibracij in nižjo stopnjo glasnosti. Jedro štiriventilske glave cilindra in z jermenom gnanima odmičnima gredema je modul odmičnih gredi iz aluminija.
Vbrizg goriva poteka preko sistema neposrednega vbrizgavanja, črpalka pa je gnana z zobatim jermenom. Maksimalno tlak vbrizgavanja je 2000 barov. Razdelilec vbrizga je integriran v glavo motorja.