Razvoj v več smereh
27.09.2024 Pred prihajajočim sejmom gospodarskih vozil IAA v Hannovru so pri Ivecu pripravili pregled nekaterih novosti, ki jih ...
Avtonomna vožnja ni več tako oddaljena, kot si morda mislimo. Večji problem predstavlja pravna podlaga, kot pa tehnična zmogljivost vozil. Pravna stroka mora najprej določiti temeljno podlago za tovrsten način vožnje.
Roke za vratom, noge iztegnjene, udobno ležanje na sedežu in bežen pogled na zaslon. Ja, to ni več iluzija temveč realnost. Mercedes-Benz je s svojim future-truck 2025 predstavil tehniko, ki je že tako izpopolnjena, da lahko tovorno vozilo samo vozi po avtocesti.
In medtem, ko je tehnika že tako razvita, predstavljajo pravni okviri veliko večji zalogaj. Nemški urad za prometno varnost namreč opozarja na ovire pri avtonomnem načinu vožnje. Proizvajalci morajo tako v obzir vzeti več ciljev. Prvi je zagotovo zagotavljanje vožnje brez možnosti nesreče, po drugi strani pa mora takšen način povečati transportno učinkovitost.