Do 2030 naj bi 60 odstotkov MAN-ov poganjala alternativna goriva
28.05.2021 Skupina Traton se sistematično pripravlja na prehod na električne pogone. Do leta 2025 naj bi v raziskave in razvoj e...
Tovornjak z gorivnimi celicami Hyundai Xcient Fuel Cell je našel prvega kupca v Nemčiji, cilj proizvajalca pa je prodati 100 vozil na leto. Meyer Logistics, podjetje, specializirano za distribucijo sveže hrane, je prvi kupec tovornjaka Hyundai Xcient Fuel Cell v Nemčiji.
Hyundai Hydrogen Mobility je doslej podjetjem v Švici že dostavil okoli 50 tovornjakov Xcient Fuel Cell, širjenje prodaje v Nemčijo pa je za podjetje velikega pomena, saj je to največji trg tovornjakov v Evropi. V tovornjak sta vgrajena dva sklopa gorivnih celic, kar prinaša njihovo skupno moč 190 kilovatov (258 konjskih moči) in 790 Nm največjega navora. Potem stopita v igro še dva elementa pogonskega sklopa, prvi je elektromotor, ki dejansko poganja kolesa, drugi pa hranilne baterije, ki shranjujejo višek nastale električne energije, kadar poraba ni največja, dodatno pa se polnijo tudi med zaviranjem. To pomeni, da ima voznik na voljo 350 kilovatov moči (476 konjskih moči) in 2.237 Nm navora. Za prenos moči na pogonska kolesa skrbi Allisonov šeststopenjski samodejni menjalnik, s peto in šesto 'overdrive' prestavo. Domet z enim polnjenjem rezervoarjev je okoli 450 do 500 kilometrov, polnjenje pa traja le nekaj minut.