Električni Mercedes za linijski promet
22.11.2024 Daimler Buses je predstavil svoj prvi linijski avtobus na baterijski pogon eIntouro. S tem proizvajalec elektrificira...
Nove prototipne tovorne pnevmatike Goodyear Super Fuelmax so si na račun izjemnega kotalnega upora na oznaki EU prislužile razred A, pnevmatika za pogonsko os pa je opremljena tudi s simbolom 3PMSF.
Goodyear je na sejmu gospodarskih vozil IAA 2016 v Hannovru razkril prototipne tovorne pnevmatike SUPER FUELMAX, ki so bile nameščene na tovornjak vlačilec DAF XF 4x2 z optimalnim izkoristkom goriva. Pnevmatike SUPER FUELMAX S za vodilno os v dimenziji 385/55R22.5 in SUPER FUELMAX D za pogonsko os v dimenziji 315/70R22.5, ki predstavljajo nov korak v razvoju nadvse uspešne serije Fuelmax, se lahko pohvalijo z izjemno majhnim kotalnim uporom in so si glede izkoristka goriva na oznaki EU prislužile razred A, ob tem pa vse ostale pomembne lastnosti ohranjajo v ravnotežju. Poleg tega so pnevmatike za pogonsko os pridobile tudi simbol 3PMSF (snežinka v gori s tremi vrhovi), ki potrjuje njihovo zimsko zmogljivost.
Pri izdelavi prototipnih pnevmatik Super Fuelmax so uporabili napredne tehnologije, ki zagotavljajo majhen kotalni upor, veliko število prevoženih kilometrov in enakomerno obrabo. Zmesi tekalne plasti so tako izdelane z novimi, namensko razvitimi formulami na osnovi silike, s katerimi so dodatno zmanjšali kotalni upor pnevmatik, obenem pa zagotovili dolgo življenjsko dobo tekalne plasti. Za dezen pnevmatik za vodilno os je značilna preizkušena in zanesljiva tehnologija, t. i. IntelliMax Groove Technology. Ta zaradi skritih kanalov v obliki dežne kaplje, ki se med kotaljenjem pnevmatike zaprejo, preprečuje spodrsavanje, še zlasti v zavojih. Pri novi pnevmatiki SUPER FUELMAX D za pogonsko os so v Goodyearu preoblikovali tudi bloke tekalne plasti in s tem povečali njihovo čvrstost. S tem so dosegli, da celoten dezen pnevmatike skupaj z majhnim kotalnim uporom tekalne plasti omogoča občutno boljši izkoristek goriva kot obstoječa FUELMAX D.
Izjemen izkoristek goriva, ki ga omogočajo te prototipne pnevmatike, je dokaz Goodyearove zavezanosti razvoju rešitev na področju prevozništva, s katerimi voznim parkom pomaga zmanjševati operativne stroške.