Izšla je novembrska številka revije
21.11.2024 Nova številka revije Transport & Logistika je že na voljo na bencinskih servisih in vseh bolje založenih prodajnih me...
Eno leto po predaji prvih fuso canter E-cell tovornjakov izbranim kupcem, so na Portugalskem uradno zaključili praktična preskušanja omenjenega modela, ki ne proizvaja škodljivih emisij, poganja pa ga električna energija, skladiščena v akumulatorjih.
Prve ugotovitve na terenu z osmimi vozili kažejo, da so se vozila izkazala kot odlična pri vsakodnevni uporabi za dostavo kratkega dosega in pri mestni uporabi.
Vozilo ima doseg več kot 100 kilometrov, kar presega povprečno razdaljo, ki jo v običajnem delovniku opravijo tovornjaki pri distribuciji na kratke razdalje. Fuso canter E-cell ima nosilnost dve toni, kar prav tako zadošča za vsakodnevno uporabo. Predhodne analize v testnem obdobju pridobljenih podatkov so pokazale, da je z uporabo omenjenega tovornjaka moč na 10.000 prevoženih kilometrov privarčevati več kot 1.000 evrov, v primerjavi z običajnim dizelsko gnanim tovornjakom.
Zmogljivosti omenjenih tovornjakov so bile postavljene pod različne preizkušnje. V Lizboni je canter e-cell odstranjeval zelene odpadke in smeti, v Portu je služil kot tovornjak za zbiranje recikliranih odpadkov, v mestu Sintra za drevesa in okolico, v mestu Abrantes pa za vzdrževanje parkov.
Fuso canter E-cell proizvajajo v obratu Tramagal, okoli 150 km severovzhodno od Lizbone. Tovarna se razprostira na 39.900 m2 in zaposluje več kot 300 ljudi. V omenjenem obratu proizvajajo tovorna vozila za 30 evropskih držav in tudi za Izrael, Maroko in Turčijo. Skoraj 95 odstotkov vozil je namenjenih za izvoz. Od leta 2012 v omenjenem obratu proizvajajo tudi fuso canter eco hybrid, kar je hibridna različica tovornjaka.