Frigologo in Pošta Slovenije o skupnih načrtih

Frigologo, vodilno slovensko podjetje s področja hladne logistike živil, se po selitvi v nov logističen center v PC Komenda intenzivno dogovarja za nova partnerstva, pogovori o sodelovanju potekajo tudi s Pošto Slovenije.

 Frigologo in Pošta Slovenije o skupnih načrtih

Frigologo od januarja deluje v novem in modernem logističnem centru v PC Komenda, kjer so celotne skladiščne kapacitete povečali za dvakrat, v predelu zamrznjenih pa celo za desetkrat. »Ob selitvi v nove prostore potekajo intenzivni pogovori na področju povečanja prodaje skladiščnih in logističnih kapacitet. Podjetjem, kot so Mercator, Ljubljanske Mlekarne, Mlekarna Celeia,  Kodila, Zott, Mlinotest, F.Krainer, Košaki in še mnogi drugi, s katerimi že dolgo sodelujemo, se bodo pridružili novi poslovni partnerji,« je povedal Aleš Erčulj, direktor Frigologa.

 

»Za potrebe zagotavljanja celovite ponudbe logističnih storitev v specializiranem segmentu prevoza in skladiščenja temperaturno občutljivega blaga je skupina Pošte Slovenije izrazila interes po poslovnem sodelovanju s podjetjem Frigologo d .o. o.,« so sporočili s Pošte Slovenije in dodali: »Gre za sodelovanje dveh renomiranih partnerjev, znotraj katerega skupina Pošte Slovenije razpolaga z znanjem, referencami, zanesljivostjo in kakovostjo na področju zagotavljanja poštnih, logističnih in skladiščnih storitev, medtem ko je podjetje Frigologo že vrsto let uspešno prisotno v segmentu prevozov in skladiščenja temperaturno občutljivega blaga.«   

Dogovor o poslovnem sodelovanju omogoča obema partnerjema oblikovanje platforme za učinkovitejši nastop na  trgu. Do sedaj sama nista bila v položaju razviti in potencialnim strankam ponuditi  celovite storitve, saj Skupina Pošte Slovenije ni specializirana za izvajanje prevozov in skladiščenja temperaturno občutljivega blaga, medtem ko Frigologo ne nudi vseh vrst logističnih storitev, prav tako pa ne izvaja poštnih in kurirskih storitev.

Sodelovanje obeh podjetij na slovenskem trgu ima velik potencial, saj bodo stranke na enem mestu lahko pridobile celovito, kakovostno in cenovno dostopno storitev, ter s tem možnosti za racionalizacijo njihovega poslovanja.