Ford predstavlja novi konceptni bivalnik Big Nugget
30.08.2019 Medtem ko navdušenci nad bivalniki po Evropi spoznavajo novi Fordov pustolovski kombi Transit Custom Nugget, je Ford ...
Da se Ford Ranger Raptor (raptor je bil v pradavnini strašen plenilec) ne ustraši nobene ovire, poskrbijo ultra-čvrsto podvozje, po meri prilagojeno vzmetenje in pnevmatike, 2-litrski Bi-turbo motor EcoBlue z 213 KM in navorom 500 Nm, 10-stopenjski samodejni menjalnik in 6 izbirnih načinov prilagajanja vožnje podlagi.
Ne ustraši se ničesar!
S temi karakteristikami je Ranger Raptor optimalno prilagojen za terensko vožnjo in težaška dela. K temu dodatno pripomore tudi edinstvena zaščita podvozja. Zaščitna plošča je izdelana iz visoko trdnega jekla debeline 2,3 mm, s čimer je za kar 60 odstotkov debelejša od običajne plošče (v primerjavi s standardnim Rangerjem). Za dober stik s podlago in udobno vožnjo po še tako nehvaležnem terenu so pri Ford Performace vgradili blažilnike Fox Racing Shox s prilagoditvijo glede na zaznani položaj. Prednji blažilnik je za 32 odstotkov bolj tog in zadnji za 18 odstotkov. Podvozje s svojimi 283 centimetri oddaljenosti od tal omogoča zahtevno terensko vožnjo in brodenjem čez 850 mm globoko vodo. Z odličnimi nakloni pri vožnji čez neravnine pa zagotavlja impresivno terensko zmogljivost (32,5-stopinjski pristopni kot in 24-stopinj izvozni kot). Sistem za upravljanje terena (Terrain Management System) vozniku omogoča izbiro med šestimi načini za široko paleto terenov in voznih scenarijev. Za zmogljivo zaviranje skrbijo zavorne čeljusti z dvema batoma spredaj, ki sta večji in merita 51 mm (+20 odstotkov), vsi štirje zavorni koluti s premerom 332 mm so prisilno hlajeni (prezračevani), sprednja sta debela 32 mm, zadnja pa 24 mm. Stik s podlago zagotavljajo terenske pnevmatike za vse terene BF Goodrich z dimenzijami 285/70 R17.
Na cesti ga ne bo težko zgrešiti
Predstavljeni Ranger Raptor je bil odet barvi Ford Performance Blue barvo s kontrastnimi poudarki v barvi Dyno Grey. Nova maska se bohoti med ksenonskima žarometoma, v sprednjem odbijaču so nameščene LED meglenke in kanali za izboljšanje zračnega toka. Razširjena sprednja blatnika zmanjšata možnost nastanka poškodb pri terenski uporabi in omogočata večji hod vzmetenja in uporabo večjih pnevmatik. Stranske stopnice preprečujejo, da bi leteče kamenje zadelo zadnji del vozila in tudi lažje vstopanje, odprtine pa omogočajo odtekanje vode ter odvajanje peska, blata in snega.
Delo in zabava
Ranger Raptor ostaja pravi delovni stroj. Zadnji odbijač ima integrirano vlečno kljuko, ki lahko vleče do 2.500 kg. Dve sprednji zanki lahko preneseta do 4.635 kg obremenitve, zadaj pa do 3.863 kg. Tovorni del kesona z dimenzijami 1.560 mm x 1.575 mm je bil zasnovan za avanturiste, ki čez vikende uživajo v naravi s kolesi, jet-skiji ali motorji vseh vrst. Za udobno odpiranje kesona je sedaj na voljo Lift Assist Tailgate sistem, ki uporablja nov sklop mehanizma. Zapiranje in odpiranje zadnjega dela kesona je tako, kar za polovico lažje.
Na zunaj robusten, znotraj uporabniku prijazen
Tudi notranjost jasno kaže pridih športnega oddelka Ford Performance. Sedeži so zasnovani za dobro oporo pri hitri terenski vožnji, dve stopnji čvrstosti oblazinjenja poskrbita za vrhunsko udobje, materiali z učinkom semiša pa zagotavljajo boljši oprijem. Povsod so opazni modri šivi in poudarki iz usnja. Obvolanski prestavni ročici iz magnezija omogočata hitro prestavljanje v dirkaškem slogu, med dovršenimi tehnologijami je tudi Fordov sistem SYNC 3, ki vozniku omogoča, da zvočni in navigacijski sistem ter povezane pametne telefone upravlja s preprostimi izgovorjenimi ukazi. Sistem je združljiv z vmesnikoma Apple CarPlay in Android Auto™ ter vključuje funkcijo SYNC AppLink za glasovno upravljanje različnih aplikacij za pametne telefone.
Zanj bo potrebno v Sloveniji odšteti najmanj 54 tisoč evrov, »uplenil« pa je že 59 slovenskih kupcev.