Lotransov voznik dosegel izjemne rezultate
29.11.2018 Podjetje Lotrans je skupaj s Scania produktom Ecolution, ki nakazuje na predanost k odgovornosti in trajnostnemu tran...
Avtomobilska industrija se je močno zoperstavila odločitvi Evropskega parlamenta, ki je izglasoval zmanjšanje količine izpustov emisij CO2, saj bi to lahko intenzivno vplivalo na delovna mesta.
Evropski parlament je izglasoval 37.5 % znižanje emisij CO2 (do leta 2030) za osebna vozila in 31 % znižanje emisij CO2 za kombinirana vozila. Čeprav so številke teoretično dosegljive, so tovrstne zahteve skorajda nemogoče, glede na situacijo, v kateri se trenutno nahajamo, poudarjajo pri združenju evropskih proizvajalcev vozil ACEA. Do leta 2025 bodo morale biti povprečne emisije tovornih vozil za 15 % nižje kot leta 2019 in do leta 2030 pa kar 35 % nižje. Do leta 2025 bo potrebno emisije zmanjšati za 25 %. Odločitev je bila sprejeta le dva dni po koncu vrha COP24 na Poljskem.
Novi zakon pomeni, da bo do leta 2030 približno tretjino novih avtomobilov poganjala električna energija ali vodik, kar je sicer velik korak naprej, vendar ne dovolj velik, da bi dosegli globalne podnebne cilje. Nedvomno pa bodo ti izjemno ambiciozni cilji imeli negativen učinek na delovna mesta v celotni avtomobilski verigi, ki zaposluje približno 13,3 milijona Evropejcev. Zato je potrebno za ublažitev negativnega vpliva teh strukturnih sprememb najti hiter in ustrezen, družbeno sprejemljiv način prilagoditve.