Električni Mercedes za linijski promet
22.11.2024 Daimler Buses je predstavil svoj prvi linijski avtobus na baterijski pogon eIntouro. S tem proizvajalec elektrificira...
Dars je za božično-novoletne praznike pripravil nekoliko drugačno poslanico - V novo leto strpno in zbrano.
Dars vročo kri voznikov med zastoji ohlaja s trditvijo, da je potrebno sistem obnavljati in vzdrževati. Dejstvo je, da so slovenske avtoceste že starejše od 40 let. Prvi odsek med Vrhniko in Postojno je bil v uporabo predan daljnega leta 1972. V 40 letih, koliko je star prvi odsek med Vrhniko in Postojno, se je povprečni dnevni letni promet s približno 8.000 vozil na dan tam dandanes dvignil nad 50.000, so danes med drugim zapisali v Darsu.
V Sloveniji je stopnja motorizacije 1,9 prebivalca/osebno vozilo? Pri tem največ prometa prevzemajo avtoceste, hitre ceste in glavne ceste, kjer se realizira skoraj 64,7 % prometa na 21,8 % dolžin celotnega državnega cestnega omrežja, prometne obremenitve se še naprej občutno zvišujejo.
Z vedno večjimi prometnimi obremenitvami, s staranjem zgrajenih avtocest in dograjevanjem avtocestnega omrežja, raste tudi obseg potrebnih obnovitvenih del. Iz tega razloga si pri DARS-u prizadevajo na letni ravni poskrbeti za obnovo vsaj 40 km vozišč.
Avtocestni sistem je živ organizem, v katerega je potrebno vlagati, in sicer v nove investicije, v obnove in redno vzdrževanje. DARS d.d. kot odgovoren upravljavec avtocestnega sistema in kot odgovorni upravljavec zaupanega premoženja stremi k varnim in pretočnim avtocestam. Za varna cestišča so torej obnovitvena dela nujna. Izvajajo jih z upoštevanjem prometnih obremenitev in zgolj takrat, ko so dela nujno potrebna.
K večji varnosti in pretočnosti prometa ob postavljeni zapori lahko bistveno pripomoremo tudi uporabniki sami in sicer z upoštevanjem prometnih predpisov, prometne signalizacije, pravilno razvrstitvijo pred zaporo in strpnostjo v primeru zastoja. Ravno tako lahko neupoštevanje prometnih predpisov, prekratka varnostna razdalja, nepotrebno prehitevanje in menjava prometnih pasov pred in v zapori, oviranje prehitevalnega pasu s strani tovornjakov, neupoštevanjem pravila zadrge, hitro privedejo do nesreče in velikih zastojev.