Prodaja gospodarskih vozil 2017
02.02.2018 Tako kot vedno do sedaj, smo tudi tokrat v prvi letošnji številki revije Transport & Logistika pripravili podroben pr...
Že konec predlanskega leta je napovedoval konec izjemnih številk prodaje tovornih vozil in v letu 2020 je bilo za pričakovati nekaj odstotkov nižje številke. Da bomo v minulem letu priča tako veliki zdravstveni in ekonomski krizi, pa si niti v sanjah ni predstavljal nihče.
Spomin na eno največjih gospodarskih kriz po letu 2008 še ni zbledel. Takrat smo zabeležili celo 73-odstotni padec prodaje novih tovornih vozil in okrevanje v Sloveniji je trajalo dobrih sedem let. Rezultat kriznih razmer v lanskem letu na področju prodaje novih tovornih vozil nad 3,5 tone pa je 42-odstotni upad, kar pa je vseeno malce bolje, kot je bilo videti lani poleti, ko je medletni rezultat prikazal več kot 50-odstotni upad.
V nadaljevanju smo vam pripravili pregled prodaje oziroma prvič registriranih novih gospodarskih vozil in avtobusov v preteklem letu. Rezultate dobimo na podlagi podatkov iz računalniške evidence registriranih motornih in priklopnih vozil, ki ga na podlagi Zakona o motornih vozilih vodi Ministrstvo za infrastrukturo in jih primerjamo tudi s podatki uvoznikov.
Kako bo letos, je težko napovedovati. Če malo špekuliramo, se bo zdravstvena kriza s prihodom cepiva proti koronavirusni bolezni covid-19 umirila, a ekonomisti opozarjajo na ekonomske posledice koronavirsune krize, ki se lahko zavleče tja do leta 2023.
Kakšne so prodajne številke za leto 2020 in kako so doživljali in se prilagajali razmeram na trgu vodilni slovenski zastopniki gospodarskih vozil in kaj pričakujejo v letu 2021 si lahko preberete v januarsko-februarski številki revije Transport & Logistika, ki je na voljo na bencinskih servisih po Sloveniji, oziroma jo lahko naročite preko elektronske naročilnice.