Električni Mercedes za linijski promet
22.11.2024 Daimler Buses je predstavil svoj prvi linijski avtobus na baterijski pogon eIntouro. S tem proizvajalec elektrificira...
Kdor je v poletnih mesecih poklicno veliko na cesti, pozna pasti najlepšega letnega časa. Visoke temperature predstavljajo stres tako za človeka kot tudi stroje, obenem pa povečujejo tveganje za nastanek nesreč za vse udeležence v cestnem prometu. Zato pri nemškem ADAC Truck Service svetujejo, da bodite v vročih poletnih dneh še posebej pozorni na svoje zdravje, pnevmatikam pa posvečajte več pozornosti kot običajno.
V letu 2014 je bila približno tretjina vseh primer, ki so jih obravnavali pri ADAC povezana s predrtjem pnevmatike. »Dolge vožnje, v kombinaciji z veliko obremenitvijo so sicer za tovorna vozila stalna praksa, vendar kombinacija visokih temperatur in nizkega tlaka v pnevmatikah še dodatno in občutno obremenjuje pnevmatike,« so dejali pri nemškem ADAC.
V primeru, da so temperature dalj časa višje od 30 stopinj Celzija, se lahko asfaltna površina segreje vse od 40 pa do 65 stopinj Celzija. S tem pa pnevmatike postanejo mehkejše, poveča se njihova stična površina in posledično tudi obraba. Zato je prvo pravilo, da so pnevmatike napolnjene z ustreznim tlakom, vsak teden pa naj se tudi nadzira tlak v njih (ko so hladne). Poleg tega je pametno ob daljših postankih in ko čas to omogoča preveriti stanje pnevmatik ali so v njih kakšni tujki in ali so vidno poškodovane.