Električni Mercedes za linijski promet
22.11.2024 Daimler Buses je predstavil svoj prvi linijski avtobus na baterijski pogon eIntouro. S tem proizvajalec elektrificira...
Tlak v pnevmatikah je potrebno redno preverjati in seveda tudi po menjavi pnevmatik. In čeprav ima vse več vozil samodejne sisteme za nadzor tlaka v pnevmatikah (RDKS), ti so namreč obvezni pri vseh vozilih izdelanih po letu 2014, je potrebno tlak v pnevmatikah preverjati tudi na običajen način.
Po podatkih drugega največjega nemškega avto kluba ti sistemi ne zagotavljajo ustrezne natančnosti, kar so tudi pokazali testi evropske okolijske organizacije Transport & Environment. Idirektni RDKS sistemi nadzirajo tlak v pnevmatikah preko senzorjev ESP ali ABS in manjših sprememb v tlaku ne zaznajo. Ti so namreč zasnovani tako, da se ne oglašajo prepogosto in s tem uporabniku ne povzročajo preglavic.
Veliko bolj varno bi namreč bilo, da bi se tovrstni sistemi pogosteje oglašali kot redkeje. Kajti prenizek tlak v pnevmatikah ima lahko smrtne posledice: že 0,5 bara prenizek tlak v pnevmatikah dviguje porabo goriva in občutno slabša stabilnost vozila. Zato je nujno potrebno tlak v pnevmatikah redno preverjati.