Mednarodni turistični avtobus leta 2022 je Neoplan Cityliner

Mednarodna žirija Bus & Coach of The Year je naziv Mednarodni turistični avtobus leta 2022 (Coach of The Year 2022) podelila avtobusu Neoplan Cityliner. V izboru so sodelovali tudi Setra S 511 HD, VDL Futura FDD2 in Volvo 9700 DD.

neoplan cityliner
Trenutna generacija modela Cityliner je na trgu že 15 let, vendar je bila v zadnjem času popolnoma prenovljena, tako na področju pogonskega sklopa, potniškega prostora, voznikovega delovnega okolja, asistenčnih sistemov in tudi ostale opreme.

Mednarodna žirija Bus & Coach of The Year šteje 22 članov iz vse Evrope in deluje že od leta 1989. Prireja testiranja in izbore na različnih mestih po Evropi, njena naloga pa je izbrati najboljši avtobus, turistični avtobus ali minibus leta. Delo, ki ga opravlja, je pomembno tako za avtobusno industrijo kot tudi za stranke. Gre za poglobljen vpogled v udobje in varnost voznikov, potnikov in seveda tudi v poslovni vidik, kar zelo cenijo lastniki in upravljavci voznih parkov. In žirija pri svojem delu uporablja zelo visoka merila.

Septembra je žirija v sodelovanju z našo revijo Transport & Logistika in članom žirije Goranom Kekićem na Bledu, enem izmed najlepših krajev v Sloveniji, organizirala letošnji izbor Coach Euro Test 2021. Med prijavljenimi kandidati so štirje prišli v ožji izbor: dva dvonadstropna modela, VDL Futura FDD2 in Volvo 9700 DD, ter dva visokopodna avtobusa Neoplan Cityliner C in kompaktna Setra S 511 HD.

Prvi dan štiridnevnega preizkusa Coach Euro Test 2021 je bil rezerviran za meritve pospeševanja, zaviranja in hrupa, naslednja dva dneva so sledile testne vožnjo po slovenskih avtocestah in lokalnih cestah. Žirija je z vsakim avtobusom prevozila več kot 900 kilometrov. Člani žirije so lahko preizkusili vse štiri sodelujoče avtobuse v različnih situacijah tako v vlogi voznika kot tudi sopotnika. Zadnji dan, po podrobnih razpravah in glasovanju, je žirija razglasila zmagovalca. Naziv Coach of The Year 2022 je prejel Neoplan Cityliner C.

Rudi Kuchta, vodja avtobusnega oddelka pri MAN Truck & Bus, Tom Terjesen, predsednik žirije Bus & Coach of The Year in Andreas Tostmann, izvršni direktor (CEO) MAN Truck & Bus SE.

Rudi Kuchta, vodja avtobusnega oddelka pri MAN Truck & Bus, Tom Terjesen, predsednik žirije Bus & Coach of The Year in Andreas Tostmann, izvršni direktor (CEO) MAN Truck & Bus SE.

Trenutna generacija modela Cityliner je na trgu že 15 let, vendar je bila v zadnjem času popolnoma prenovljena, tako na področju pogonskega sklopa, potniškega prostora, voznikovega delovnega okolja, asistenčnih sistemov in tudi ostale opreme. Ob petdesetletnici modela je Neoplan pripravil tudi posebno serijo Platin. Pogonski sklop navdušuje z zmogljivostmi in umirjenim delovanjem. Testno različico je poganjal 12-litrski dizelski motor MAN D26 v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom ZF EcoLife 2, ki kljub le šestim prestavam zagotavlja odlično odzivnost in zelo udobno vožnjo. Je idealna izbira za zahtevne vožnje po bolj strmih cestah in v mestnem prometu, zlahka se spopade tudi z avtocesto.

"Različica Neoplan Cityliner Platinum nas je navdušila s svojo ekonomičnostjo, in tudi zmogljivimi in dinamičnimi voznimi lastnostmi," je dejal predsednik žirije Tom Terjesen. Leta 2006 je bila na osnovi ikone oblikovanja, modela Neoplan Starliner, predstavljena trenutna generacija, ki uporablja nezamenljiv dizajn "ostrega reza". Cityliner, ki je na voljo v treh različnih dolžinah, se je kmalu uveljavil kot izredno priljubljen avtobus po vsej Evropi, odlikuje pa ga edinstvena kakovost izdelave. "Zasnova je zagotovo ena izmed mnogih točk, ki so nam pokazale, da si Neoplan Cityliner v celoti zasluži naziv Coach of The Year 2022", je končno odločitev komentiral predsednik žirije Tom Terjesen.


Fotogalerija