Začetek proizvodnje za StreetScooter WORK XL
10.10.2018 Ford je v proizvodnem obratu v Kölnu, kjer je tudi evropski sedež podjetja, začel s proizvodnjo električnih dostavnih...
»S temama, kot sta elektromobilnost in mreženje, je okolje jasen zmagovalec letošnjega sejma gospodarskih vozil IAA,« pravi predstavnik podjetja TiMOCOM Gunnar Gburek.
Tudi TIMOCOM sam je na vodilnem mednarodnem sejmu za prevozništvo, logistiko in mobilnost imel premiero: s sistemom Smart Logistics je IT-podjetje prvič predstavilo novo strateško usmeritev svoje, po vsej Evropi uspešne, prevozniške platforme.
»S sistemom Smart Logistics svojim naročnikom omogočamo, da s klikom miške dostopajo do inteligentnih IT-aplikacij in storitev za digitalizacijo in avtomatizacijo svojih logističnih postopkov,« razlaga Gburek. Ob tem je treba omeniti, da je Smart Logistics System nevtralna mreža. »Sistem omogoča enostavno in varno mreženje z več kot 40.000 preverjenimi podjetji iz panoge.« Tudi zavoljo tega ima koristi okolje, je prepričan Gburek: »Z mreženjem brez napak pri pošiljanju in vrzeli v informacijah je mogoče kapacitete v celotnem prevoznem procesu veliko učinkoviteje izkoristiti.«
Simbol, povezan z novo usmeritvijo TIMOCOMa, je nov logotip podjetja – ta je prilagodljiv in nagovarja vsako izmed ciljnih skupin. V povezavi z novim claimom »Augmented Logistics« predstavlja širitev obsega storitev za več kot 127.000 uporabnikov sistema. »S pomočjo nevtralnega in povezanega sistema želimo svojim naročnikom omogočiti svet brez logističnih izzivov,« opisuje vizijo podjetja Pélagie Mepin, direktorica trženja. Slednja je osnova za novo strateško usmeritev.
Več informacij o podjetju TIMOCOM najdete na spletni strani www.timocom.si.