Timocom z novo podobo

Že osmič po vrsti se je TIMOCOM predstavil kot vodilno evropsko IT-podjetje v logistiki na sejmu gospodarskih vozil IAA 2018 v Hannovru. To priložnost je podjetje letos izkoristilo za posebno novost. Na vodilnem sejmu za mobilnost, prevozništvo in logistiko so predstavili s svojim novim prilagodljivim logotipom kot prvi »Smart Logistics System«, ki predstavlja »Augmented Logistics«.

Timocom z novo podobo
Novo celostno podobo je TIMOCOM uradno prvič predstavil na sejmu gospodarskih vozil IAA 2018 v Hannovru.

Podjetje TIMOCOM v sodelovanju s svojimi naročniki že več kot dvajset let spreminja in digitalizira logistično panogo. Zdaj bo podjetje skupaj z njimi naredilo naslednji razvojni korak in se bo preoblikovalo. Povod za to sta nova vizija in poslanstvo podjetja. TIMOCOM verjame v svet brez logističnih izzivov, zato si je zastavilo poslanstvo – preoblikovati logistiko v pametno, varno in enostavno. Ta strateška usmerjenost se seveda odraža v novi podobi podjetja. Toda, kateri dejavniki natančno so vplivali na to preoblikovanje?

»Smart Logistics System«

Ansgar Max, direktor IT-oddelka, pojasnjuje prehod iz borze tovora na sistem, ki bo utiral pot prihodnosti logistike: »TIMOCOM je že dolgo več kot zgolj borza tovora ali platforma, ki se osredotoča zgolj na transport. Smart Logistics System je vsota številnih različnih aplikacij, storitev in vmesnikov. Tehnično gledano govorimo tukaj o mikro ali REST-storitvah, Docker Container in sistemih za orkestracijo, kot je Kubernetes. Zahvaljujoč vzpostavitvi sistemov »Continuous Integration« in »Continuous Delivery« ter našim agilnim razvojnim procesom smo v položaju, kjer se lahko zelo učinkovito odzovemo na zahteve trga.« Za TIMOCOM je Smart Logistics System naslednji logični korak k zagotavljanju prednosti inteligentnih storitev za svoje naročnike. 

 »Augmented Logistics« prihodnosti
Kot je znano, TIMOCOM že leta združuje »tovor in tovorna vozila«. Naročniki bodo lahko tudi v prihodnje izkoriščali prednosti največje evropske borze tovora, kajti, »Augmented Logistics« več kot 127.000 uporabnikom obljublja še več prilagodljivosti in učinkovitosti pri podpori njihovim logističnim procesom. Predstavnik podjetja Gunnar Gburek razlaga pojem, ki ga je podjetje TIMOCOM skovalo za strateško reorganizacijo: »Stalno se osredotočamo na avtomatizacijo logističnih procesov in enostavno povezavo naših strank z našim sistemom. Angleški izraz »augmented« pomeni »razširjen«, »izboljšan«, »povečan«, kajti z vsakim nadaljnjim digitalnim razvojem našega sistema postanejo procesi naših naročnikov še bolj inteligentni, zaradi česar lahko ti še dodatno nadgradijo svojo konkurenčno prednost. Za TIMOCOM to pomeni, da se bo v prihodnje osredotočalo na razširitev sistema pametne logistike in na mreženje z uporabniki.«


Prilagodljiv logotip in nova celostna podoba
Nov prilagodljiv logotip zaokrožuje preoblikovanje celostne podobe na vizualni ravni. Pélagie Mepin, direktorica trženja, je spregovorila o novi, inovativni blagovni znamki: »Naš novi logotip je odraz naše samopodobe kot vodilnega in predvsem v prihodnost usmerjenega IT-podjetja v logistiki. Zavestno smo se odločili za sodobno, prilagodljivo obliko. S tem hočemo prikazati vsestranskost in dinamičnost podjetja TIMOCOM, ki se odraža v logistični panogi in zlasti naših več kot 40.000 naročnikih.« Prilagodljiv logotip TIMOCOMu omogoča izvajanje ciljno usmerjene in prilagojene komunikacije.

Novo celostno podobo je TIMOCOM uradno prvič predstavil na sejmu gospodarskih vozil IAA 2018 v Hannovru v hali 13 na razstavnem prostoru C29. Obiskovalci vodilnega nemškega sejma so lahko iz prve roke prejeli vse podrobnosti o novi strateški usmeritvi podjetja TIMOCOM in se informirali o številnih možnostih sistema Smart Logistics.

Več informacij o TIMOCOMu najdete na spletni strani www.timocom.si.