Električni Mercedes za linijski promet
22.11.2024 Daimler Buses je predstavil svoj prvi linijski avtobus na baterijski pogon eIntouro. S tem proizvajalec elektrificira...
Odslej lahko prevozniki svoje dolge tovornjake (EuroCombi) uporabljajo tudi na Danskem. Nemški zvezni minister za promet Volker Wissing in njegov danski kolega Thomas Danielsen sta ob robu Sveta ministrov EU za promet podpisala dvostranski sporazum, ki omogoča čezmejno uporabo dolgih tovornjakov med Nemčijo in njeno severno sosedo.
Danska je za Nizozemsko druga država, s katero je sklenjen tak sporazum. Dolgi tovornjaki so v Nemčiji lahko dolgi do 25,25 metra in so po besedah zveznega ministra za promet namenjeni temu, da se v manj vožnjah prepelje več blaga, kar prihrani CO2 in razbremeni promet. V povprečju dve taki kompoziciji nadomestita tri klasične, kar bi omogočilo prihranek goriva med 15 in 25 odstotki. "Glede na naraščajoči tovorni promet in akutno pomanjkanje voznikov je to pomemben prispevek, brez katerega ne želimo ostati," je dejal Wissing.
Bilateralni sporazum omogoča čezmejno uporabo dolgih tovornjakov tipov 2 do 5 in primerljivih danskih dolgih tovornjakov. Vendar še naprej veljajo enake omejitve mase kot za običajne tovornjake (40 ton). Direktiva 96/53/ES je trenutno v reviziji in v prihodnosti predvideva uporabo dolgih tovornjakov po vsej Evropi.