Izšla je novembrska številka revije
21.11.2024 Nova številka revije Transport & Logistika je že na voljo na bencinskih servisih in vseh bolje založenih prodajnih me...
Nissan ima kot vodilni svetovni ponudnik vozil na električni pogon (EV) ustrezne izkušnje, da lahko predvidi odziv kupcev na bližajoči se začetek prodaje pionirskega, povsem novega Leafa na električni pogon.
Ko je bil leta 2010 v Evropi predstavljen Leaf prve generacije, je večina tekmecev dvomila v uspeh te Nissanove inovacije. Namesto tega so se še naprej osredotočali predvsem na izboljševanje motorja z notranjim zgorevanjem.
Zdaj, 8 let pozneje, sta se kupčevo razumevanje vozil na električni pogon in želja po njih spremenila – povpraševanje po EV je petkrat večje kot leta 2012. Dandanes velika večina avtomobilskih znamk razvija svojo prvo generacijo vozil na električni pogon.
Nissan pa je na podlagi izkušenj in povratnih informacij 83.000 voznikov Leafa razvil povsem novo vozilo. Povsem novi Nissan Leaf je naletel na neverjetno zanimanje kupcev, odkar se je oktobra 2017 predstavil na evropskem trgu. V dveh mesecih smo v različnih državah prejeli kar 10.000 naročil, ta številka pa se bo predvidoma še povečala z Leafovim prihodom v razstavne salone februarja 2018.
Po drugi strani smo pred začetkom prodaje prvotnega Leafa leta 2010 prejeli le nekaj sto naročil, saj so se takrat lahko kupci prvič odločili za to novo in vznemirljivo – vendar še nepreizkušeno – tehnologijo.
Gareth Dunsmore, direktor električnih vozil pri Nissan Europe, pripomni: “Zelo smo veseli občutnega zanimanja kupcev za novi Leaf, saj to potrjuje Nissanov vodilni položaj na področju vozil na električni pogon. Nissan Leaf pa ni le naše vozilo na električni pogon nove generacije, temveč tudi ikona Nissanove inteligentne mobilnosti v Evropi.”
Odkar se je novi Leaf septembra na Japonskem predstavil svetovnemu trgu, njegova priljubljenost in zanimanje potrošnikov zanj enakomerno naraščata povsod po Evropi. V začetku oktobra so na dogodku Nissan’s Futures 3.0 v Oslu na Norveškem objavili osnovne tehnične značilnosti in predprodajno ceno tega vozila. Od takrat naprej so lahko kupci pri lokalnih Nissanovih koncesionarjih naročili svoj novi Leaf.
Zanimanje za novi Leaf je do zdaj naraščalo po zaslugi spodbudnega poročanja medijev. Pohvalili so številne inovacije in nove tehnologije vozila, kot sta sistem Nissan ProPILOT za pomoč pri vožnji in Nissanov sistem elektronskega pedala e-Pedal, ki z vklopom načina za vožnjo z enim pedalom za 90 % zmanjša potrebo po voznikovem upravljanju zavornega pedala.
Naravnost osupljivo je, da smo prejeli 10.000 naročil, čeprav novi Leaf ni na voljo za testno vožnjo pri Nissanovih koncesionarjih, poleg tega pa ga še nismo neposredno oglaševali oz. promovirali.
S približevanjem uradnega začetka prodaje vsi evropski trgi objavljajo svoj celoten izbor modelov in določajo cene novega Leafa ob začetku prodaje.
Proizvodnja novega Leafa, ki se je pred kratkim začela v proizvodnem obratu Nissan Europe v Sunderlandu v Združenem kraljestvu, se povečuje, da bo zadostila visokemu povpraševanju potrošnikov. Dobava vozil kupcem se bo začela v začetku februarja 2018.