Iščejo se podjetniške rešitve s področja pristaniške logistike
29.10.2024 Luka Koper in Mestna občina Koper sta aprila letos podpisali Sporazum o sodelovanju pri izvajanju podjetniškega podpo...
Od začetka leta je mednarodni ponudnik info-logističnih storitev uvedel vrsto novih železniških povezav iz Kitajske v Romunijo, Veliko Britanijo, na Slovaško in Švedsko ter transportne povezave od Japonske do Nemčije in Poljske, ki vključujejo kombinacijo pomorskega in železniškega prometa.
Učinki omejitev, povezanih s COVID-19, so privedli do pomanjkanja transportnih zmogljivosti med Kitajsko in Evropo v ladijskem in letalskem prometu. Posledično postaja železniški transport po železni svileni cesti vse bolj priljubljen kot zanesljiva, stroškovno učinkovita in okolju prijazna alternativa. cargo-partner že vrsto let ponuja rešitve za železniški transport in ves čas nenehno širi svoj portfelj povezav med Vzhodom in Zahodom. Od začetka leta 2021 je logistični ponudnik uvedel vrsto novih železniških povezav iz Azije do številnih destinacij v Evropi, tako za polne zabojnike kot zbirnike.
Iz Šanghaja v Bukarešto
Julija 2021 je cargo-partner predstavil novo rešitev železniškega prevoza zbirnikov iz Šanghaja v Bukarešto, z rednimi tedenskimi odhodi in tranzitnim časom približno 28 dni, vključno z dostavo blaga od proizvajalca do končnega kupca. Ponudnik logistike v tej povezavi vidi velik potencial, zato ima v Romuniji ekipo, ki skrbi za železniški transport blaga. Stefan Krauter, generalni direktor družbe cargo-partner, pravi: »S tem, ko smo uvedli povezavo za zbirnike od Šanghaja prek Xi’ana do Bukarešte smo postali pionirji te poti z edinstveno transportno rešitvijo. V državi že oskrbujemo več pomembnih strank in načrtujemo, da bomo to povezavo v prihodnosti še razširili."
Iz Kitajske v Veliko Britanijo
Istega meseca je cargo-partner uvedel novo železniško povezavo iz Kitajske v Združeno kraljestvo preko mesta Xi’an in Varšave. Za zbirnike cargo-partner ponuja tedenske odpreme iz različnih kontejnerskih terminalov na Kitajskem, vključno s tistimi v mestih Šanghaj, Ningbo, Shenzhen in Tianjin, ter dostavo v Basildon. Ta rešitev, ki vključuje kombinacijo železniškega in cestnega prometa, ima tranzitni čas približno 30-32 dni. Za transport polnih zabojnikov od terminala v mestu Xi’anu do pristanišča Immingham lahko logistični ponudnik s kombinacijo železniškega in pomorskega prometa doseže tranzitni čas približno 25 dni.
Iz Ningboja v Dunajsko Stredo
cargo-partner je pred kratkim predstavil novo storitev prevoza zbirnikov iz mesta Ningbo, preko Xi’ana do Dunajske Strede ter pri tem izkoristil neposredno železniško povezavo, ki jo ima iLogistični Center Dunajska Streda na Slovaškem. Storitev zagotavlja redne odhode vsako nedeljo, tranzitni čas znaša približno 25 dni. Natovarjanje in razkladanje zbirnikov poteka v lastnih skladiščih podjetja cargo-partner tako v mestu Ningbo kot tudi v Dunajski Stredi, kar močno zmanjša tveganje poškodb blaga. Zaradi neposredne povezave slovaškega cargo-partner skladišča z železniškim terminalom cestni prevoz ni potreben, kar zniža stroške in skrajša tranzitni čas.
Iz mesta Xi’an v Karlshamn
V začetku letošnjega leta je cargo-partner razširil svojo ponudbo železniškega prometa ter uvedel novo povezavo za prevoz zbirnikov iz mesta Xi’an na Kitajskem do mesta Karlshamn na Švedskem s tranzitnim časom 22-24 dni. Stefan Krauter pojasnjuje: »Ta razširitev obstoječega portfelja železniških storitev na Švedskem nam omogoča, da svojim strankam ponudimo zanesljivo alternativo letalskemu in pomorskemu tovornemu prometu, z manjšim tveganjem za zastoje, s kratkimi dobavnimi roki in konkurenčnimi cenami. Poleg tega lahko zagotovimo enostavno carinjenje in hitro nadaljnjo distribucijo. Kot naslednji korak trenutno razvijamo storitev tudi v nasprotni smeri – iz Švedske na Kitajsko."
Iz Japonske na Poljsko in v Nemčijo
Medtem ko večina cargo-partner železniških rešitev povezuje Kitajsko z Evropo, je ponudnik logistike svoj portfelj železniških storitev v letošnjem letu dopolnil s kombinacijo pomorskega in železniškega transporta. cargo-partner zdaj zagotavlja tedenske kombinirane povezave (ladja/železnica) za zabojnike in zbirnike, z odpremo iz Tokia, Yokohame, Nagoye, Kobeja in mesta Toyama Shinko na Poljsko in v Nemčijo ter nadaljnjo distribucijo po Srednji in Vzhodni Evropi.
Vse rešitve železniškega prevoza, ki jih nudi cargo-partner, vključujejo transport od proizvajalca do končnega kupca, vključno s prevzemom in dostavo, carinjenjem, skladiščenjem in upravljanjem zalog ter široko paleto storitev z dodano vrednostjo. Poleg železniških transportnih rešitev iz Azije v Evropo ponudnik logističnih storitev ponuja tudi številne povezave proti vzhodu in organizira vlakovne kompozicije po železni svilni cesti.