Spremembe prometne ureditve tranzitnega prevoza tovornih vozil
08.08.2019 S 1. avgustom veljajo dodatne spremembe prometne ureditve težkega tovornega prometa. Spodaj podajamo pregled vseh spr...
Začetki družinskega podjetja BT transport segajo v leto 1991, ko je gospod Tomo Bajželj začel samostojno dejavnost in ustanovil podjetje Bajželj, d. o. o.
Svoje prvo tovorno vozilo je kupil leta 1992 in kar nekaj časa vozil večinoma na relaciji Slovenija–Nizozemska. Počasi je dokupoval vozila znamke Volvo, posledično je raslo tudi število voznikov, ker je moral podjetje razširiti, ga je leta 2007 tudi preimenoval v BT Transport, sedež podjetja pa je bil na Kolodvorski v Kranju. Vendar so se lastniku poti prekrižale, saj je zbolel in umrl. Ker je bil njegov sin Tom Bajželj Krvina takrat star komaj 14 let, še ni mogel prevzeti podjetja, saj je hodil v 8. razred osnovne šole, zato je podjetje prevzela njegova mama Mateja Krvina z že obstoječo ekipo zaposlenih, ki so jima zelo stali ob strani. S skupnimi močmi so se optimistično oprijeli posla in nadaljevali. Na Kolodvorski v Kranju so imeli prostore v najemu, nato je prišel nov lastnik in so se odločili, da raje plačujejo obrok kredita.
Začeli so graditi nov poslovni objekt v poslovni coni Komenda, v njem imajo skladišče v velikosti 150 kvadratnih metrov s 6 metrov visokimi regali in na vrhu pisarne. Na parkirišču bo dovolj prostora za 9 tovornih in eno kombinirano vozilo. V podjetju je trenutno zaposlenih 15 ljudi in še zunanji izvajalec. Pokonci jih držijo optimizem, vztrajnost in predanost podjetju. Ob tej priložnosti se tudi zahvaljujejo vsakemu zaposlenemu, kakršenkoli kamenček je postavil v mozaik uspešno delujočega podjetja.
Vozni park
Vozni park zajema 9 tovornih vozil znamke Volvo, od tega je sedem vozil znamke Volvo FH 16 s 500 konjskimi močmi, dva modela FH 16 EEV s 460 konjskimi močmi in eno kombinirano vozilo, namenjeno prevozu manjših dostav po Sloveniji in 10 prikolic s cerado različnih proizvajalcev. Večino tovora prevažajo na relaciji Slovenija–Benelux (Belgija, Luksemburg in Nizozemska), en del pa na relaciji Slovenija–Francije. Glavnina izvoza poteka v smeri Velike Britanije in obratno. Večina tovora je paletnega.