Sobotno srečanje gasilskih vozil Scania
08.04.2018 6. in 7. aprila se je v BTC Ljubljana odvil že 6. dogodek Heavy Rescue Slovenia. Na prireditvi je potekalo največje u...
Zakaj ne bi izkoristili kinetične energije vozila za varčevanje z gorivom? To vprašanje so si zastavili pri podjetju Scania in razvili novo funkcijo Pulse & Glide.
Že leta 2012 so razvili sistem Scania Active Prediction, ki uporablja topografske podatke o zemljevidih in GPS tehnologijo, da določi značilnosti ceste, ki so tri kilometre naprej. Na podlagi teh podatkov je tovornjak sam preračunal v katera prestava je optimalna za vožnjo, kar je prineslo med 5 do 7% prihranka pri porabi goriva. Vendar se inženirji v podjetju Scania niso ustavili in so ustanovili ekipo, ki je nadaljevala razvoj. Nov sistem zna pred vzponom sam optimalno pospeševati, tik pred vrhom prenehati s pospeševanjem in potem jadrati brez pogona po klancu navzdol. Nova funkcija prinese med 0,5 do 1,5% prihranka na gorivu, odvisno od topografskih značilnosti posamezne vožnje. Pri Scaniji pa z razvojem nadaljujejo in pravijo, da nenehno razvijajo algoritme, s katerime se bomo lahko v prihodnosti izognili nepotrebnemu zaviranju v razmerah, ko je promet gost.