Dva tisoč električnih Renaultov
05.02.2025 Nizozemsko podjetje Bidfood že uporablja 25 električnih tovornjakov francoskega proizvajalca, zdaj bo voznemu parku d...
Podjetje Virnek d.o.o. iz Šoštanja je postalo ponosni lastnik prvega tovornjaka Mercedes-Benz Actros L s kabino ProCabin v Sloveniji.
Flota prevozniškega podjetja Virnek d.o.o., ki jo vodi družina Novak, je bogatejša za najnovejši model Mercedes-Benz Actros L s kabino ProCabin. Podjetje, ki že od svojih začetkov večinoma uporablja tovornjake Mercedes-Benz, je z novo pridobitvijo še dodatno okrepilo svojo zavezanost kakovosti in učinkovitosti. Rudi Novak mlajši je ob tej priložnosti dejal: "Z Actrosi smo v našem podjetju zadovoljni tako z vidika trpežnosti kot porabe goriva."
je dodal: "Leta 1986 sem začel voziti z očetovim Mercedes-Benzom 508 in od takrat sem večinoma zvest tej znamki. Trenutno potrebujemo dva tovornjaka in glede na tehnične podatke smo se odločili za najnovejša Actrosa L. Tukaj ne gre samo za porabo goriva, ampak tudi za emisijo CO2, ki je nižja od 49 g/tkm, kar to vozilo v Nemčiji uvršča v najnižji cestninski razred."
V delovanje podjetja Virnek d.o.o. so vključeni vsi družinski člani, v vedno večji meri tudi mlajša generacija. Ob predaji ključev novega Actrosa L s kabino ProCabin so vsi člani družine izrazili svoje navdušenje nad novim videzom tovornjaka in pričakovanji glede nižjih stroškov njegove uporabe.
Novi Actros je v januarju 2025 uspešno zaključil svojo prvo 3.000-kilometrsko vožnjo v Francijo in nazaj. Voznik Ismet Dostović, ki vozi za podjetje Virnek, je delil svoje prve vtise: "Po tednu dni v novem Actrosu ugotavljam, da so naredili velik korak naprej – tako pri vozniškem udobju kot pri učinkovitosti. Ko sem se prvič povzpel v kabino, se mi z notranje strani ni zdelo, da gre za večjo razliko. Potem sem ugotovil, da za volanom zlahka najdem položaj, ki mi odgovarja. Sedim lahko skoraj tako kot v osebnem avtomobilu, s to razliko, da je sedež občutno bolj udoben. Dosti večjo spremembo sem občutil, ko sem začel peljati. Hrup je že od speljevanja dalje na nižji ravni kot pri Actrosu s klasično kabino. Ne vem, ali zato, ker je med dnom kabine in motorjem več praznine ali zaradi boljše protihrupne izolacije. Verjetno zaradi obojega. Še večja je razlika pri višjih hitrostih, dosti bolj aerodinamično oblikovana kabina zrak reže skoraj neslišno. V takšni tišini se s tovornjakom še nisem peljal. Na instrumente se mi ni bilo treba privajati, saj temeljijo na istih principih in so praktično enaki kot v prejšnji kabini."
Lastnik podjetja, Rudolf Novak, je z zanimanjem poslušal mnenje voznika Ismeta in bil s slišanim zadovoljen. Prva vožnja je pokazala, da je poraba goriva nižja kot pri predhodnem modelu, kar je za podjetje Virnek d.o.o. izjemnega pomena.