Do 31. decembra 2020 brez cestnine - koliko lahko privarčujete?
23.10.2018 Nemški parlament je sprejel resolucijo o oprostitvi plačevanja cestnine za tovorna vozila, ki jih poganja stisnjen in...
Suzukijeva Vitara prihaja prenovljena, s številnimi estetskimi in tehnološkimi izboljšavami. Na prvi pogled sicer izgleda, da se veliko ni spremenilo, toda natančnejši pogled razkriva novo paleto aluminijastih platišč, posodobljeno sprednjo masko in zadnje LED luči. Prav tako sta bili predstavljeni tudi dve novi barvi karoserije.
Zunanjost tako prinaša posodobljeno sprednjo masko in odbijač, za višji nivo opreme so na voljo tudi LED zasenčene in dnevne luči, medtem ko je na zadnjem delu novost prenovljena oblika luči, opcijsko pa so pri opremi Premium in Elegance na voljo tudi rdeče LED luči.
V notranjosti je najopaznejša novost mehko oblazinjena armaturna plošča, na voljo je tudi novo oblazinjenje v kombinaciji usnja in alkantare. Sodobnejši so tudi osrednji merilniki na armaturni plošči, ki se sedaj ponašajo s 4,2-palčnim barvnim zaslonom. Vsi paketi opreme se ponašajo tudi s sistemom Start/Stop. Za razliko od osnovnega paketa oprema imata paketa Premium in Elegance tudi sredinski naslon za roko.
Bolj kot zgoraj opisane spremembe pa so dobrodošli sistemi za povečanje aktivne in pasivne varnosti. Tako je tudi sistem za zaviranje v sili DSBS, aktivni tempomat s funkcijo Stop & Go (na voljo samo v kombinaciji s 6-stopenjskim avtomatskim menjalnikom), sistem za opozarjanje na zapustitev voznega pasu, sistem za opozarjanje na vijuganje po voznem pasu (omenjeni sistem si namreč zapomni vaš način vožnje), sistem za pomoč pri speljevanju na klancu, sistem za pomoč pri vožnji ko klancu navzdol, sistem za opozarjanje na nenadno zaviranje, sistem za nadzor mrtvega kota, sistem za opozarjanje na prečni promet zadaj, sistem za prepoznavanje prometnih znakov (prikaže lahko do tri znake hkrati),
Pod pokrovom motorja lahko izbirate med 1.0- ali 1.4-litrskima prisilno polnjenima bencinskima agregatoma, dizelske različice ni več v ponudbi. Obenem so se z »downsizingom« tudi odpovedali 1.6-litrskemu bencinskemu motorju. Manjši motor razvije 82 kW (110 KM), medtem ko večji »brat« iz sebe iztisne 103 kW (140 KM). Serijsko je Vitara opremljena s pogonom na sprednji kolesni par, seveda pa je na voljo tudi različica s pogonom na vsa štiri kolesa. To pa je tudi najbolj prodajana izbira, saj se skoraj 90 odstotkov slovenskih vseh kupcev odloči za tovrstni pogon.