Izšla je novembrska številka revije
21.11.2024 Nova številka revije Transport & Logistika je že na voljo na bencinskih servisih in vseh bolje založenih prodajnih me...
Continental je premierno na dogodku Construction Innovation Day v španskem mestu Malaga v učnem in demonstracijskem centru Caterpillar od 17. do 19. aprila predstavil nove pnevmatike za tovornjake Conti CrossTrac, namenjene za gradbeni sektor za on/off road, ki so bile razvite na podlagi najnovejših tehnologij pnevmatik za vozila.
Nova linija za pnevmatike je bila razvita za uporabo na terenu in zunaj njega, združuje izjemno robustnost, vzdržljivost in oprijem na terenskih površinah kot tudi odlično zmogljivost na cesti. Pnevmatike Conti CrossTrac se ponašajo z novo inovativno obliko tekalne plasti in robustnim trupom, zagotavljajo zaščito pred poškodbami, ponujajo odlično vzdržljivost, trpežnost, robustnost in nizek kotalni upor. Z njimi pa voznik tovornjaka zlahka upravlja katerokoli cestno površino, saj kljub nenadnim spremembam smeri pnevmatike Conti CrossTrac ne izgubijo oprijema.
Zaradi robustnosti so nove pnevmatike Conti CrossTrac bolj vzdržljive. V pnevmatikah so nameščeni inteligentni senzorji, ki neprestano merijo temperaturo in zračni tlak v notranjosti pnevmatike in dobljene podatke posredujejo Continentalovim sistemom za spremljanje pnevmatik ContiPressureCheck in ContiConnect. Pnevmatike Conti CrossTrac so na voljo v različnih dimenzijah za pogonsko os (oznaka D), krmilno os (oznaka S) in za prikolice (oznaka T).
V primeru, da se pnevmatike obrabijo, dobijo drugo možnost obnove s pomočjo storitve ContiLifeCycle.
ContiLifeCycle
Je storitev, ki jo ponuja Continental za obnovo tovornih pnevmatik. V bistvu bi se lahko neposredno prevedlo kot življenjski cikel pnevmatike, od nakupa nove Continentalove pnevmatike preko obnovitve karkase do hladno-tople obnove. ContiRe je topla obnova, ki se proizvaja v Continentalovi tovarni za obnovo, medtem ko hladno obnovo s predhodno očiščenimi plastmi, ki se tržijo pod blagovno znamko ContiTread, izvaja mreža izbranih partnerjev. ContiTread so Continentalovi preimum trakovi za hladno obnovo. ContiRe se na naših tržiščih ne ponuja, za ContiTread pa planiramo predstavitev v kratkem. Trenutno izvaja hladno obnovo s Continentalovimi trakovi podjetje Protect Trade iz Šentjurja.
Pnevmatike ContiEarth OTR
So namenjene za težka gradbena vozila in prilagojene posebnim potrebam zgibnih nakladalnikov ADT, nakladalnikov in buldožerjev ter za uporabo na togih tovornjakih RDT, ki se uporabljajo pri rudarskih in gradbenih projektih. ContiEarth ponuja dve liniji pnevmatik EM-Master v različici E3/L3 in E4/L4 ter RDT-Master. V obeh pnevmatikah je nameščen inteligentni senzor za nadzor tlaka v pnevmatikah ContiPressureCheck in ContiConnect. EM-Master v različici E3/L3 in E4/L4 je namenjen prevozu velikih količin razsutega ali agregatnega materiala v ekstremnih razmerah, od mehke in blatne zemlje do prodnatega in skalnatega materiala na gradbenih ali rudarskih lokacijah.
EM-Master E3/L3 ima normalno tekalno plast in širok razmik med bloki ter ponuja dobre lastnosti za manevriranje tudi na mehkem in blatnem terenu. V primerjavi z E3/L3 ima EM-Master E4/L4 manjši razmik med blokom, ki omogoča dobro vožnjo tudi na trdi in skalnati površini.
RDT-Master je namenjen za toge tovornjake, ki prevažajo težke tovore na dolgih razdaljah na grobem terenu. V teh ekstremnih razmerah morajo pnevmatike zagotavljati visoko stabilnost in dobro vleko tudi pri velikih hitrostih. Poleg tega morajo biti pnevmatike izjemno odporne. Posebna oblika tekalne plasti s širokim profilom ravnega polmera zagotavlja visoko obremenitveno zmogljivost.
ContiPressureCheck in ContiConnect
ContiPressureCheck je inteligentni senzor, nameščen v notranjosti pnevmatike, in pošilja podatke o stanju pnevmatike (temperaturo in nadzor tlaka) za posamezno vozilo. Te podatke lahko pošlje v napravo, nameščeno v vozniški kabini (LCD-zaslon), ali pa podatke odčitate s pomočjo ročne merilne naprave, ki opozarja, preden postane stanje kritično.
ContiConnect je namenjen za flotni nadzor preko postaje Yard Reader, od inteligentnega senzorja prejme podatke ter jih pošlje na spletni portal. Rešitev spremlja več vozil in pomaga upraviteljem voznih parkov preiti od neprilagodljivih ročnih servisnih rutin do ciljnega vzdrževanja v realnem času.
ContiPressureCheck je bil testiran tudi v ekstremnih razmerah na reliju Dakar 2018 z rusko ekipo KAMAZ-Master.