Izšla je decembrska številka revije s prilogo
24.12.2024 Nova številka revije Transport & Logistika s prilogo Logistika magazin je že na voljo na bencinskih servisih in vseh ...
Ob začetku partnerskega sodelovanja med podjetjem Porsche Slovenija in Zavodom Varna pot v centru Ljubljane se je odvila novinarska konferenca.
Simbolna akcija družbenega ozaveščanja
V letu 2017 je na slovenskih cestah umrlo 106 oseb, letos pa jih je življenje izgubilo že 86. S simbolno akcijo družbenega ozaveščanja se je v okviru dogodka na Igriško ulico poleglo 86 prostovoljcev, ki so imitirali letošnje smrtne žrtve v prometu. Na cesto sta se poleg otrok iz osnovne šole Majde Vrhovnik Ljubljana, študentov prostovoljcev in ostalih ulegla tudi generalni direktor Porsche Slovenija, Danilo Ferjančič, ter predsednik Zavoda Varna pot in nosilec Vizije NIČ v Sloveniji, Robert Štaba.
Ko je množica vstala in so na cesti ostali le kartoni, je Vizija NIČ (ki se zavzema za nič smrtnih žrtev in nič hudo telesno poškodovanih oseb zaradi prometnih nesreč) za trenutek postala resnična. A do prave Vizije NIČ lahko pridemo le, če vsak od nas sprejme svojo osebno zavezo. »V vsakem od nas je moč, da naredimo svoj korak k uresničitvi te vizije«, je poudaril Robert Štaba.
Sklenjeno novo partnersko sodelovanje
Porsche Slovenija in Zavod Varna pot že več kot 10 let sodelujeta pri raznih preventivnih in izobraževalnih aktivnosti Zavoda Varna pot. Sodelovanje so zdaj okrepili s pravim partnerskim sodelovanjem, s katerim verjamejo, da bodo tudi sami spodbudili ozaveščanje o varnosti v prometu.
Porsche Slovenija – za varno vrhunsko mobilnost
Danilo Ferjančič, generalni direktor Porsche Slovenija, ki se ponaša s sloganom »vrhunska mobilnost«, je v svojem govoru poudaril, da »si ne moremo zatiskati oči pred dejstvom, da mobilnost, kakor pomembna že je za nas, v gospodarskem smislu in pri uresničevanju osebne svobode, včasih povzroči tudi veliko žalosti in trpljenja. Tako je takrat, ko govorimo o prometnih nesrečah. Prometne nesreče se žal dogajajo. Na vse dejavnike ne moramo vplivati, smo pa lahko aktivni pri odgovorni uporabi mobilnosti, saj si Porsche Slovenija kot uspešno podjetje in hkrati odgovoren člen družbe, želi soustvarjati okolje, ki bo varno in prijazno do prebivalcev, okolja in mobilnosti.” Upa tudi, da bo da bo z njihovim prispevkom – to sta dve novi vozili Volkswagen Crafter in Transporter, Zavod lažje izvajal vse izobraževalne programe in projekte ozaveščanja o varnosti v prometu.
Za izkazano podporo se je zahvalil tudi predsednik Zavoda Varna pot in nosilec Vizije NIČ v Sloveniji, Robert Štaba, ki je izpostavil, da je podjetje Porsche Slovenija prvo slovensko podjetje, ki je sklenilo partnersko sodelovanje z njimi. Dogodka se je udeležil tudi Zoran Janković, župan mestne občine Ljubljana, ki zavod podpira že od samega začetka in je tudi prva občina v Sloveniji, ki je z njimi sklenila partnersko sodelovanje.
O Viziji NIČ
Vizija NIČ, projekt Zavoda Varna pot, je filozofija iskanja pozitivnih rešitev, s katerimi lahko omilimo tragične posledice prometnih nesreč. Deluje na temeljnih področjih varne infrastrukture, varnih vozil, strokovnih in merljivih programov ozaveščanja in vzgoje, medsebojnih odnosov in zakonodaje ter varnega okolja celovite družbe. V Sloveniji smo iz anonimnosti številk o žrtvah prometnih nesreč izstopili leta 2007 in pokazali željo, da se tragični podatki s slovenskih cest spremenijo in morajo spremeniti v pozitivno smer. Parlament je vizijo sprejel 23. aprila 2013. Z njenim sprejetjem se odgovornost za ustvarjanje varnega sistema prenaša na slehernega soustvarjalca prometa in uporabnika cest, hkrati pa vizija obvezuje državne organe in organizacije, lokalne skupnosti, institucije in posameznike, da vse svoje odločitve in ravnanja usmerijo k njeni uresničitvi.