Električni Sprinter za mestno logistiko

Po eVitu tudi eSprinter nadaljuje elektrifikacijo dostavnikov pri Mercedes-Benz Vans. Novi Mercedes-Benz eSprinter naj bi pokrival najširši možni obseg uporabe v mestni logistiki. V skladu s tem je najprej na voljo kot furgon z največjo dovoljeno skupno maso 3.500 kilogramov.

Električni Sprinter za mestno logistiko
Razvije 85 kW moči in do 295 Nm navora. Doseg z baterijo zmogljivosti 47 kWh je 168 kilometrov z največjo obremenitvijo 891 kilogramov

Največja prostornina tovornega prostora je 10,5 m3, kar je enako kot pri dizelski različici. Tako kot pri slednjem tudi pri eSprinterju električni pogon poganja prednji kolesni par. Razvije 85 kW moči in do 295 Nm navora. Doseg z baterijo zmogljivosti 47 kWh je 168 kilometrov z največjo obremenitvijo 891 kilogramov. Lahko ga dobite tudi z baterijo zmogljivosti 35 kWh, kar omogoča doseg do 115 kilometrov, največja tovorna obremenitev pa se poveča na 1045 kilogramov. Vgrajena funkcija hitrega polnjenja zagotavlja, da se v 30 minutah napolni približno 80 odstotkov baterije. Najvišjo hitrost lahko nastavite tako, da ustreza vaši nalogi (80, 100 ali 120 km/h). Stopnjo rekuperacije energije, ustvarjene med zaviranjem, je možno nastaviti tudi s prestavnimi ročicami ob volanu. Na voljo so štiri stopnje rekuperacije "D-", "D", "D +" in "D ++". Trije pogonski programi "E +", "E" in "C" so izbrani s pomočjo gumba na sredinski konzoli. 

Fotogalerija